Eindelijk kon het weer! Ons eerste zomerse personeelsfeest zonder COVID19-beperkingen -
voor veel nieuwe medewerkers de eerste Summer Party ooit - vond plaats op 29 september. Een onvergetelijke avond van samen genieten, wat wel blijkt uit onderstaand filmpje.
Vrijdag 22 september 2023 was een bijzondere dag voor Armonia Benelux: de collega’s van Receptel en bouwens& reden samen de allereerste Tour d'Armonia, een indrukwekkende fietstocht tegen kinderkanker.
Het oplossen van een complexe puzzel, daarop lijkt het inplannen van personeel nog het meest. Om die reden schakelen steeds meer bedrijven een planner in. Bij bouwens& vervult Anne-Roos de Vaal (29) deze rol. Wat doet een Senior Planner bij ons precies, en welke uitdagingen brengt deze functie met zich mee?
Het selecteren van geschikte leveranciers voor facilitaire diensten in uw kantoor kan tijdrovend en uitdagend zijn. Overweegt u afzonderlijke dienstverleners voor elke facilitaire taak? Of geeft u de voorkeur aan één leverancier die een geïntegreerde oplossing kan bieden? Dit artikel bespreekt de praktijk en voordelen van het geïntegreerde aanbod: Integrated Facility Management.
Op 22 september ruilen zowel onze medewerkers als onze opdrachtgevers en partners de bureaustoelen in voor fietszadels: samen rijden we de Tour d’Armonia!
Pride Amsterdam van 1 t/m 6 augustus 2023 is niet zomaar een evenement. Het staat symbool voor de open en tolerante stad die Amsterdam wil zijn. De betekenis van Pride - de vrijheid jezelf te kunnen zijn - sluit aan op waar we bij bouwens& voor staan.
Als 16-jarige gastheer in het uitvaartcentrum van zijn vader ontdekte Michael Bouwens de kracht van persoonlijke dienstverlening. Zijn volgende bijbaan – mensen uit het bedrijfsleven rondrijden – leidde ertoe dat hij zich ontpopte tot facilitair dienstverlener, met 200 werknemers en een jaaromzet van 10 miljoen euro.
Een Kinepolis-bioscoopzaal in Westfield Mall of The Netherlands, één van onze meest on-Nederlandse opdrachtgevers, vormde onlangs het ideale toneel voor onze eerste Facilitair Management Nieuwjaarsborrel. Eregast André Kuipers zette het witte doek in voor een presentatie van formaat.
Vrijdag de dertiende een ongeluksdag? Niet voor onze medewerkers, met wie we op 13 januari een jaar inluidden dat ons juist veel geluk belooft te brengen. Nadat covid-19 de traditionele Summer Party drie jaar op een rij onmogelijk maakte, trapten we 2023 op een heerlijke manier samen af.
Armonia Group neemt Receptel, marktleider in hospitality en receptiediensten in België, over. Receptel bestaat sinds 2000 en was eigendom van RGF Staffing.
Om salarissen van beveiligingsmedewerkers en andere facilitaire dienstverleners op peil te brengen en te houden, zijn afspraken nodig met de bedrijven die de medewerkers inhuren. Dat hoeft niet ingewikkeld te zijn, schrijft Michael Bouwens.
Op de moderne, uitdagende arbeidsmarkt is de strijd om de beste mensen heviger dan ooit. Getalenteerde en goed opgeleide werknemers hebben vaak een ruime keuze aan banen en verwachten van werkgevers een optimale werkomgeving. Daarnaast is de terugkeer naar kantoor na Corona zeker niet overal vanzelfsprekend. Bij bouwens& kennen wij deze uitdagingen en weten we hoe je een kantoor creëert waar medewerkers én gasten graag (terug)komen.
Eind 2021 zijn het Nederlandse bouwens& en de Belgisch-Luxemburgse tak van Armonia gefuseerd. Sindsdien is bouwens& het Benelux-merk van de multinational uit Parijs. Een uitgelezen moment om te spreken met Guillaume Amar (CEO van Armonia) en Michael Bouwens (Directeur in de Benelux). Ze bespreken het familiebedrijf, de strategie, en Europese ontwikkelingen.
Het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie heeft onlangs het contract voor de beveiligingsdiensten met bouwens& verlengd. Sinds 2018 ondersteunen de Beveiligers Plus van bouwens& de artsen, verpleegkundigen en onderzoekers van het centrum bij hun missie: ieder kind met kanker genezen, met een optimale kwaliteit van leven.
Het Nederlandse bouwens& en de Belgisch-Luxemburgse tak van Armonia zijn gefuseerd. De combinatie gaat in de Benelux verder als bouwens& en zal worden geleid door Michael Bouwens, CEO en oprichter van bouwens&.
Dit jaar nam Bram (75) afscheid als directiechauffeur bij Bouwens Chauffeursdiensten. De afgelopen dertien jaar reed hij praktisch iedere dag van de week de CFO van een Nederlandse multinational door binnen- en buitenland.
Bij Bouwens Chauffeursdiensten hebben we zeker niet stil gezeten tijdens de coronapandemie. Integendeel, we hebben een nieuwe website, een nieuw online reserveringssysteem en bieden 100% klimaatneutraal directievervoer.
Het kantoor wordt een ontmoetingsplek, dat is duidelijk. COO Tessa de Grijff vertelt in dit kader over de Multifunctionele Desk: "Het is de receptie van de toekomst."
Bij bouwens& stoppen ze veel tijd in het vinden van de juiste mensen. En niet voor niks: de medewerkers zijn de belangrijkste asset van het bedrijf. COO Tessa de Grijff ging in gesprek met psycholoog en adviseur Guus Mannaerts, die bouwens& sinds jaar en dag ondersteunt op het gebied van human resources.
Tijdens een digitale bijeenkomst bespraken wij met het facilitair management van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) de impact van COVID-19 op de wereld van facilitaire dienstverlening. Wat is er gebeurd, wat is er veranderd en hoe ziet de toekomst eruit? Een korte terugblik met een aantal bevindingen.
Om te voorkomen dat organisaties - denk aan kantoren, ziekenhuizen, winkels en musea - in de avond, nacht en het weekend gevaar lopen en hun - bedrijfskritische - activiteiten niet kunnen voortzetten, biedt bouwens& een team van Avondbeveiligers.
Langzamerhand gaan steeds meer bedrijven open. Dat betekent dat er weer gasten ontvangen moeten worden in het kantoorgebouw. Maar hoe gaat dat in zijn werk op anderhalve meter? Presentator Bas van Werven praat erover met Michael Bouwens.
Joey de Bruin, Security Host en Teamleider bij Mall of the Netherlands, is genomineerd voor de V-factor, de jaarlijkse verkiezing voor beveiliger van het jaar.
Van 9 t/m 13 september 2019 is het Nationale MeewerkWeek. Directies en management van bedrijven die hechten aan goed werkgeverschap gaan de werkvloer op om zij aan de zij te werken met hun medewerkers. Natuurlijk doet bouwens& ook mee.
Tijdens het grootste nautische evenement ter wereld zijn ruim 50 hosts en hostesses van bouwens& actief op vier hoofdlocaties van SAIL, waaronder SAIL-Village.
Stijgende omzet, meer medewerkers, nieuwe markten, hogere winsten; in BNR Groeihelden vertellen ondernemers hoe zij hun bedrijf laten groeien. Michael Bouwens over het succes van bouwens&.
Het is bijna 2019. Een goed moment om eens vooruit te kijken. Wat gaat er volgend jaar gebeuren in de facilitaire sector? Wat zijn opvallende ontwikkelingen en trends?
Om u de beste ervaring te bieden gebruiken wij cookies. U kunt uw voorkeuren op elk moment wijzigen via de cookie verklaring pagina. Hier kunt u ook meer informatie over on ons cookiebeleid raadplegen.
Beheer uw cookie voorkeuren
Wij maken gebruik van cookies om uw ervaring op onze website te verbeteren. Sommige cookies zijn noodzakelijk voor het goed functioneren van de website, terwijl andere ons helpen om onze service te optimaliseren en relevante content te tonen. U heeft de controle over welke cookies u accepteert.
Functionele cookies
vereist
Sessie cookie Cookie voor gebruikerstoestemming
Lees meer over het specifieke gebruik van cookies cookie verklaring.
Webstatistieken cookies
Google analytics Hotjar
Lees meer over het specifieke gebruik van cookies door deze partner in onze cookie verklaring.
Advertentie - of targetingcookies
Lead info
Lees meer over het specifieke gebruik van cookies door deze partner in onze cookie verklaring.
U kunt uw voorkeuren op elk moment wijzigen via de cookie verklaring pagina. Hier kunt u ook meer informatie over ons cookiebeleid raadplegen.