b

Receptiediensten

De persoonlijke aandacht die uw bezoekers en medewerkers verdienen

Klanten, medewerkers en kandidaten hebben steeds hogere verwachtingen. Een uitmuntende en persoonlijke ontvangst draagt bij aan succesvolle ontmoetingen en bijeenkomsten. Daarom stellen wij bij uw frontoffice uitsluitend de beste mensen uit het vakgebied op.

Receptiediensten met de beste gastvrouwen en gastheren

Door uw receptiediensten uit te besteden aan bouwens& kiest u voor professionele gastvrouwen en gastheren. Deze specialisten staan klaar wanneer gasten binnenkomen, lopen naar hen toe en glimlachen bij de begroeting. Maar onze experts doen zoveel meer.

Het gevoel van een persoonlijke assistent

Tijdens het gehele verblijf hebben mensen het gevoel dat ze beschikken over een persoonlijke assistent. De gastvrouw of gastheer staat op ieder moment voor uw bezoekers en medewerkers klaar en stemt de dienstverlening volledig af op hun wensen en behoeften. Het meelopen naar de afspraak, een verse cappuccino, het aansluiten van de beamer, het regelen van catering, het bestellen van taxi’s; aan alles hebben zij gedacht. Hun beloning? De glimlach die mensen meenemen naar huis

 

Receptiediensten en al uw andere wensen

Naast bij de receptie en ontvangst zijn onze specialisten op vele andere plekken inzetbaar: telefonie, servicedesk, postkamer of tijdens evenementen.Onze medewerkers zijn flexibel, beleefd en dressed for the occasion door LaDress en Suitsupply.

Van A tot Z geregeld

Wij zorgen voor kwaliteit en continuïteit door u het gehele traject van recruitment, training, kleding, uitvoering, management, planning en vervanging uit handen te nemen. U heeft er geen omkijken naar.

Technologie

Ons zelf ontwikkelde systeem Arrived@ biedt veel voordelen. Uw bezoekers registreren zich via hun mobiele telefoon en staan meteen in direct contact met hun afspraak. Elke bezoeker wordt zo een mystery visitor. Zij geven ratings die voortdurend de tevredenheid over de dienstverlening laten zien.

Onze specialisten hebben in Reporter een to-do lijst, leggen er hun werkzaamheden vast en registreren er incidenten en meldingen. Ze communiceren rechtstreeks met elkaar en werken als één team. Zo bereiken we samen steeds meer. 

Het dashboard biedt u op ieder moment een volledig overzicht van de receptiediensten. Alles is realtime en objectief te volgen. Grafieken en tabellen maken ontwikkelingen en trends zichtbaar.

Opdrachtgevers waar we trots op zijn

Gerenommeerde organisaties profiteren al jaren van het uitbesteden van de receptiediensten aan bouwens&. Hun bezoekers en medewerkers richten zich volledig op de core business, wij nemen hen iedere zorg uit handen en verlenen uiterst gastvrije receptiediensten.