en English
b

Het hart van jullie organisatie

De beste medewerkers en slimste technologie maken ons dé future-proof facility partner. Vanuit het hart van jullie organisatie volgen we ontwikkelingen en houden we altijd overzicht. Onze hospitality en facilitaire dienstverlening is efficiënt en uiterst gastvrij. Op die manier creëren we een onderscheidende beleving voor jullie medewerkers en bezoekers en besparen jullie kosten.

Receptiediensten en beveiliging: Mensen gaan voor

Wij gaan verder waar traditionele receptiediensten en beveiliging stoppen. Onze allround professionals ontvangen iedereen die zij ontmoeten met een persoonlijke touch. Zij ‘beheren’ de hele guest journey, van verwelkomen tot begeleiden bij vertrek. Experts met het beveiligingsdiploma houden toezicht en voeren controles uit. Maar onze mensen doen zoveel meer.

Multifunctionele Desk

Ook jullie receptie kan een Multifunctionele Desk worden. Wat als mensen hier terecht kunnen voor het reserveren van vergaderruimtes, wagenparkbeheer, of het doorgeven van klachten? Maar ook voor secretary- en office support zoals agendabeheer, travel management, pakketjes en telefonie? De desk kan tevens koffiebar zijn en verandert zo in een ontmoetingsplek. Dit is de receptie van de toekomst!

Workplace experience

Onze medewerkers coördineren graag de activiteiten van alle facilitaire leveranciers en controleren desgewenst de uitgevoerde werkzaamheden. Laten we één team maken van al jullie facilitaire leveranciers! Hogere efficiëntie, grotere tevredenheid van eindgebruikers; dit is de workplace experience in full effect.

ARRIVED@

Platform voor al jullie facilitaire diensten

Eindelijk! Dit is de eerste app die jullie facilitair management, facilitaire leveranciers, medewerkers en bezoekers direct met elkaar verbindt.

ARRIVED@ biedt concrete inzichten, op basis van datagedreven dienstverlening. Verbeter de kwaliteit van jullie gehele dienstverlening, maak jouw facilitaire organisatie wendbaar en bespaar kosten. Het is tijd om je als ervaren regisseur te richten op de echt belangrijke zaken.

  • De facilitair manager heeft via het dashboard toegang tot waardevolle inzichten. Alles is real-time en objectief te volgen. Heldere grafieken en tabellen maken ontwikkelingen en behoeften in een oogopslag duidelijk.

  • Inzet van facilitaire leveranciers en de bijkomende kosten bewegen mee met de kantoorbezetting (pay-per-use).

  • Elke medewerker en bezoeker wordt een mogelijke mystery visitor. Zij geven ratings die voortdurend de tevredenheid over de facilitaire dienstverlening laten zien.

  • Meldingen en taken gaan via de app direct van melder naar oplosser, de facilitaire servicedesk wordt overbodig.

  • Facilitaire leveranciers registreren hun werkzaamheden, communiceren direct met elkaar en werken als één team.

  • Medewerkers zien wie er op kantoor zijn en regelen snel een ontmoeting.

  • Bezoekers registreren zich online en staan meteen in contact met hun afspraak.