Werken-bij-websites moeten het unieke karakter van een bedrijf tonen. Tegelijkertijd moeten ze de juiste kandidaten aantrekken. Dat is niet altijd eenvoudig. Met benjijverliefdopservice.nl zet bouwens& een nieuwe standaard.
Sollicitanten zijn niet alleen maar op zoek naar een nieuwe baan. Ze zoeken een werkgever die bij ze past. Veel bedrijven hebben daarom hun eigen werken-bij-website. Hiermee kun je je als werkgever onderscheiden. Succesvolle voorbeelden zijn Booking en Coolblue. Toch lukt het maar weinig organisaties die kans echt te benutten.
Als werkgever heeft bouwens& een naam hoog te houden. De hospitality dienstverlener uit Amsterdam is sinds 2008 toonaangevend op het gebied van receptiediensten en beveiliging van kantoren. Alleen de beste mensen worden geselecteerd en tot gastvrouw of gastheer opgeleid. Deze professionals creëren een uitnodigende en inspirerende werkomgeving bij gerenommeerde bedrijven als NautaDutilh, Oracle en Nutricia. Om die reden besteedt bouwens& veel aandacht aan de werken-bij-website en employer branding.
“Natuurlijk streven wij ernaar om de beste kandidaten aan te trekken. Daarom willen we alle sollicitanten behandelen als klant en een optimale ervaring bieden. Dat is nu gelukt!”, aldus Stephanie de Graaff, directeur van bouwens&. “Een bezoek aan de nieuwe recruitmentsite is een beleving. Net zoals onze gastvrouwen en gastheren een beleving creëren in de kantoren van onze opdrachtgevers.”
Ben jij verliefd op service? Bezoek de site.