en English
b

Over ons

Wij zijn bouwens&,
het Nederlandse merk van Armonia.

Dankzij onze focus op klanttevredenheid, onderscheidende persoonlijke dienstverlening én de menselijke maat zijn wij op het gebied van high-end hospitality dienstverlening dé specialist van Nederland.

Onze kernwaarden

In elk contact met opdrachtgevers, gasten, collegas en partners benaderen wij mensen zoals wij zelf ook behandeld willen worden. Onze cultuur is gebaseerd op drie kernwaarden die iedereen binnen onze organisatie altijd uitdraagt.

  • Persoonlijk

    Een persoonlijke benadering maakt het verschil, juist in een zakelijke omgeving. Onze specialisten zijn getraind om de wensen van uw organisatie, gasten en medewerkers te herkennen en vervolgens naar een uiterst gastvrije dienstverlening te vertalen. Zo zorgen we voor een glimlach bij uw gasten en uw medewerkers.

  • Eén team

    Wij geloven in samenwerken als één team. Daarom bouwen we aan partnerships met alle belanghebbenden. Een professionele cultuur, waarin vertrouwen, eerlijkheid en ruimte voor ideeën en feedback leiden tot de beste dienstverlening. Wanneer wij succes hebben, mogen we daar allemaal trots op zijn.

  • Ambitie

    Wij zijn liever de beste hospitality dienstverlener in Nederland, dan de grootste. Natuurlijk gaan zakelijk succes en kwaliteit hand in hand, maar waar leg je als organisatie de prioriteit? Wij willen keer op keer een topprestatie leveren en met elkaar voor het hoogst haalbare gaan. Deze ambitie zorgt ervoor dat we de dienstverlening constant ontwikkelen en vernieuwen.

Familiebedrijf met betrokkenheid

Onze ondernemersgeest gaat terug naar 1974, toen Patrick Thélot in Parijs met hotel- en receptiediensten begon. Deze onderneming is uitgegroeid tot Armonia Group, een toonaangevende internationale speler in hospitality en facility management. Het familiebedrijf heeft 16.000 medewerkers in 8 landen en een jaarlijkse omzet van 400 miljoen euro.

In 2021 bundelen de Belgisch-Luxemburgse tak van Armonia en het Nederlandse bouwens&, opgericht in 2003 in Amsterdam door Michael Bouwens, de krachten. Sindsdien is bouwens& het Nederlandse merk van Armonia.

Onze oprichters zijn nog steeds nauw betrokken bij de onderneming. Zij beschermen de familiecultuur van zorg en aandacht, maken afwegingen voor de lange termijn en zorgen ervoor dat investeringen in het belang zijn van alle stakeholders: onze mensen, onze opdrachtgevers, onze partners, en de maatschappij.

Ontmoet onze helden

Sinds dag één streven wij ernaar de beste werkgever in de hospitality sector te zijn. Hiervoor investeren wij veel in de training, ontwikkeling en het geluk van onze mensen. Zij belonen ons en de opdrachtgevers elke dag met hun energie en betrokkenheid. Uw bezoekers én medewerkers hebben een geweldige ervaring. Daarom kiezen opdrachtgevers voor een langdurige samenwerking met bouwens&.

Hospitality Academy

Wij dagen onze mensen graag uit. Dat helpt hen te groeien. Daarom hebben we de Hospitality Academy ontwikkeld voor trainingen, workshops en bijeenkomsten. Zo blijven zij zich ontwikkelen en nieuwe vaardigheden aanleren. Dit komt iedereen ten goede: onze teamleden, onze opdrachtgevers en onze onderneming.

Cultuur van innovatie

De wereld van hospitality verandert razendsnel. En wij veranderen mee. Sterker nog, we duwen de vernieuwing vooruit waar we kunnen! Dit komt omdat we de mensen om ons heen voortdurend prikkelen richting een dienstverlening van morgen die nóg beter, leuker en vooral gastvrijer is. Dit maakt bouwens& de ‘pionier in hospitality’.