b

Gastvrij ontvangen begint al bij de uitnodiging of bevestiging die bezoekers krijgen Djordy van der Veer

Lees verder: Bezoekers ontvangen op kantoor, zo doe je dat!

Blog

Wat doet een receptioniste?

Artikel door Tessa de Grijff

Samen met de opdrachtgever zorgen dat je een persoonlijke betrokkenheid behoudt. Door innovatief te zijn en jezelf te blijven uitdagen. Terwijl je tegelijkertijd de receptionistes traint en coacht om constant op hoog niveau te presteren. Lees verder

Waar moet de receptie van een bedrijf aan voldoen?

Artikel door Hanneke van Diggele

Hanneke van Diggele deelt in dit artikel waar een receptie aan moet voldoen. Als HR Manager is ze verantwoordelijk voor de werving en selectie van de mensen op het hoofdkantoor in Amsterdam en de hosts (receptionistes en beveiligers) voor de opdrachtgevers. Lees verder

Waarom is een receptioniste belangrijk?

Artikel door Ineke van de Laak

Ineke van de Laak vertelt over haar werk als Hospitality Manager bij bouwens&: "Door middel van de ontvangst kun je direct een identiteit neerzetten die je belangrijk vindt voor jouw organisatie. Je kunt zelf bepalen hoe de eerste indruk van jouw bedrijf eruitziet." Lees verder

Waarom werkgevers de beste werknemers laten gaan

Artikel door Michael Bouwens

Werken heeft sinds het nieuwe millennium een andere betekenis gekregen. Mensen blijven niet hun hele leven bij één werkgever werken. Michael Bouwens legt uit waarom de jobhoppers van vandaag vaak de beste werknemers binnen een organisatie zijn. Lees verder

GSM werkt voor ieder bedrijf

Artikel door Michael Bouwens

Op welke punten kunnen bedrijven leren van de service die hotels hun gasten bieden? Michael Bouwens bespreekt vier onderdelen uit de praktijk van hotels. Lees verder

“Hoffelijkheid gaat voor efficiëntie.”

Artikel door Ineke van de Laak

Disney en ziekenhuizen zijn actief in dezelfde sector: de wereld van beleving. Beide organisaties maken emotioneel verbinding. Disney met de gast, ziekenhuizen met de patiënt. Ineke van de Laak (Hospitality Manager) gaat uitvoerig in op emotioneel contact. Lees verder

Facility manager speelt hoofdrol bij innovatie

Artikel door Stephanie de Graaff

Steeds meer bedrijven hebben de ambitie om op kantoor een onderscheidende beleving te realiseren. Daardoor is facility management als vakgebied dynamischer dan ooit. Hoe zorgt de facility manager constant voor vernieuwing en verbetering? 3 tips van Stephanie de Graaff (Operationeel Directeur). Lees verder

Vertrouwen - de sleutel naar 100% bezetting

Artikel door Djordy van der Veer

Voor zowel afnemer als leverancier van facilitaire diensten is het zaak om zo efficiënt mogelijk om te gaan met flexibele krachten. Hoe benadert Djordy van der Veer (Coördinator Planning) dit vraagstuk? Lees verder

Tevreden is productief

Artikel door Michael Bouwens

Het facility management van een onderneming gaat over klanten en medewerkers die zich welkom voelen op kantoor. Hoe zorgt u voor een kantoor waar mensen graag komen? Michael Bouwens helpt u met drie praktische tips. Lees verder

Artsen en verplegers als inspiratiebron

Artikel door Michael Bouwens

Michael Bouwens vertelt over hoe hij in de zorg een vorm van hospitality tegenkwam die hem verraste. Persoonlijke aandacht zoals hij die graag ook naar voren laat komen bij de facilitaire diensten van zijn bedrijf. Lees verder

Laad meer berichten