en English
b

Receptiediensten uitbesteden: servicegerichtheid als USP

Receptiediensten uitbesteden kan voor bedrijven en organisaties van grote meerwaarde zijn, maar alleen als de invulling hiervan correct en servicegericht verloopt. De receptiemedewerkers van bouwens& maken ook van úw frontoffice een USP. Onze vakmensen – zowel receptiemedewerkers als security hosts – zorgen voor een uitmuntende ontvangst, en hun facilitaire ondersteuning draagt elke werkdag bij aan een prettige start en succesvolle meetings.

Receptiediensten uitbesteden aan Bouwens&

Wanneer u dezelfde locatie meermaals bezoekt, vormen receptiemedewerkers vaak het eerste contactmoment. Dit maakt een goede ontvangst oneindig belangrijk. Onze professionele receptiemedewerkers en security hosts zorgen ervoor dat gasten zich welkom en goed verzorgd voelen. Ze doen alles wat traditioneel bij een receptie of frontoffice – en meer. Door uw receptiediensten uit te besteden aan bouwens& kunt u zich zorgeloos richten op andere zaken.

Receptiediensten uitbesteden met de nadruk op ontzorging en een high-end service? Hiervoor biedt bouwens& de volgende diensten:

Dus bent u op zoek naar een onderscheidende invulling van uw frontoffice of receptie? Dan gaan wij graag het gesprek aan met u of uw facilitair manager.

2.0 receptiediensten op zakelijke locaties

De traditionele beveiliger observeert, controleert en neemt actie om de veiligheid te waarborgen. Dat is niet altijd genoeg of gewenst: sommige locaties (bijvoorbeeld waar zakenrelaties, cliënten en bezoekers worden ontvangen) vragen om een andere invulling. Receptiemedewerkers van bouwens& maken het verschil. We leveren maatwerk die volledig is ingericht op de behoeften van uw unieke bedrijf. Een optimale bezoekerservaring, daar gaan we voor.

Security hosts

Als eerste Nederlandse facilitaire, hospitality- en security dienstverlener, biedt bouwens& sinds kort ook hospitality hosts aan, een antwoord op de toenemende vraag naar security-personeel met hospitality-DNA. Met name op zorglocaties, onderwijsinstellingen en musea kan het slim zijn om te kiezen voor zo’n security host, met de competenties van een beveiliger maar de uitstraling van een gastheer of -vrouw. Zo zorgt bouwens& voor een uitnodigende, klantvriendelijke omgeving.

Onze medewerkers

Bezoekers en medewerkers verwelkomen, informatie verstrekken, bepaalde zaken controleren – aan de receptie vinden een heleboel verantwoordelijke taken plaats. Niet niets. Wie zijn receptiediensten uitbesteedt, legt de eerste indruk in handen van externe medewerkers. Dat weten wij van bouwens& als geen ander. Onze beveiligers, security hosts en receptiemedewerkers hebben vakgerichte opleidingen gevolgd en hebben het BHV- en EHBO-diploma op zak.

Nieuwe collega’s worden zorgvuldig geselecteerd en ingewerkt, zodat ze hun belangrijke taken volgens de bouwens& belofte kunnen uitvoeren. Een bouwens& medewerker beschikt niet alleen over bewezen vakinhoudelijke kennis en kunde, maar ook over onderscheidende persoonlijkheidskenmerken. Servicegerichtheid, flexibiliteit, betrouwbaarheid, communicatieve vaardigheden en empathisch vermogen – wij vinden dat deze karaktertrekken méér zijn dan ‘soft skills’. Meer nog: ze zijn een must.

Samenwerking

We geloven dat krachtige samenwerkingsverbanden met ruimte voor groei de basis zijn voor continuïteit. We bieden onze medewerkers een veilige, prettige en inspirerende omgeving, met volop ruimte voor ontwikkeling. Dat bereiken we onder meer met onze eigen bouwens& Hospitality Academy.

Wat zou het uw bedrijf opleveren als u uw receptiediensten aan bouwens& zou uitbesteden? We denken graag met u mee. Maak een vrijblijvende afspraak, op uw of onze locatie! Voor meer informatie over het uitbesteden van receptiediensten, bekijk de veelgestelde vragen van bouwens&.