Receptiediensten, security host en facilitair dienstverlener Amsterdam
Bij bouwens& bieden we een uitgebreide reeks diensten om een tevreden, veilige en productieve werkomgeving voor iedereen binnen uw organisatie te waarborgen. Ons team van gekwalificeerde medewerkers werkt samen als één team om te voorzien in al uw facilitaire behoeften. We organiseren, analyseren, beheren en optimaliseren, zodat we op elk gebied uitblinken in uitstekende facilitaire ondersteuning.
Receptiediensten van bouwens&
Bij bouwens& geloven we niet alleen in het belang van een goede eerste indruk, maar in het belang van elke indruk. Met onze high-end receptiediensten zorgen we ervoor dat uw gasten en medewerkers op élk moment warm en professioneel contact ervaren. Onze gastvrouwen en gastheren hebben van nature een gevoel voor gastvrijheid, en zijn daarnaast getraind om bezoekers vriendelijk te verwelkomen, te begeleiden en uw organisatie desgewenst te ondersteunen bij administratieve taken.
Facilitair dienstverlener Amsterdam, inclusief beveiligingsdiensten
Bij bouwens& geloven we dat beveiliging en gastvrijheid hand in hand gaan. Onze Security Hosts combineren veiligheid met een toegankelijke en gastvrije uitstraling. Ze zijn herkenbaar en zakelijk gekleed, en naast hun expertise in beveiligingstaken bieden ze ook gastgerichte hospitality dienstverlening.
Facilitair dienstverlener Amsterdam: van meeting room tot servicedesk
Onze meeting room management diensten zorgen ervoor dat uw vergaderruimtes altijd gebruiksklaar zijn. Dit omvat het boeken van ruimtes, technische ondersteuning, en het organiseren van faciliteiten zoals catering en schoonmaak.
Bij de servicedesk bieden we eveneens klantgerichte ondersteuning. Heeft u behoefte aan business support medewerkers voor administratieve en organisatorische taken, zoals agendabeheer, documentbeheer en projectondersteuning? Ook dit valt binnen de brede facilitaire dienstverlening van bouwens&.
Conciërge, handyman en lifestyle services
Als facilitair dienstverlener in Amsterdam biedt bouwens& uitgebreide facilitaire ondersteuning om het dagelijks leven van uw medewerkers en gasten te vergemakkelijken. Onze 'lifestyle services' omvatten een persoonlijke assistent die alles regelt om de werkdag eenvoudiger te maken. Van vervoer en reserveringen tot het ophalen van een kostuum uit de stomerij en het regelen van een lunch of diner. Met handyman-, conciërge- en gebouwbeheer van bouwens& worden klein onderhoud, reparaties, technische ondersteuning en kantoorinrichting snel en kundig verzorgd.
Schoonmaakdiensten met een hart
Binnen het brede dienstenpakket van bouwens& in Amsterdam speelt kwalitatieve schoonmaakservice een belangrijke rol. In de uitvoering van onze facilitaire dienstverlening staat kwaliteit voorop. Daarom werken onze schoonmakers met hoogwaardige materialen en producten. Daarnaast hechten we veel waarde aan het werkplezier van onze schoonmakers, wat bijdraagt aan hun motivatie en betrokkenheid. Dit verantwoorde beleid zorgt niet alleen voor een betere werkomgeving, maar ook voor een schonere wereld.
Event support
Bij event support van bouwens& komen al onze diensten als facilitair dienstverlener in Amsterdam samen. Van facilitair management, gastheren en gastvrouwen, tot Security Hosts, handymen en schoonmaakdiensten, wij ondersteunen zowel in-house evenementen als evenementen op locatie, van planning tot evaluatie.