Kernwaarden
We zijn trots op onze kernwaarden: persoonlijk, authentiek, positief, partnerschap en ambitie.
Persoonlijk
Echt goede dienstverlening ontstaat volgens ons waar zakelijk verandert in persoonlijk. Pas als je exact weet wat de ander nodig heeft, kun je diens verwachtingen immers overtreffen. Daarom gaan we voortdurend met elkaar in gesprek om samen een op maat gemaakte serviceomgeving te ontwikkelen. Dus ja, wij nemen service zeer persoonlijk.
Authentiek
Een oprechte en behulpzame houding is geen masker dat we opzetten wanneer we het kantoor binnenstappen. Zo zijn we altijd, overal, en tegen iedereen.
Positief
Natuurlijk verloopt niet alles vlekkeloos, maar hoe ga je daarmee om? Wij kiezen ervoor om oplossingen te zien, geen obstakels. Communiceren doen we open en eerlijk, daar worden we beter van. Met humor en een ontspannen onderlinge sfeer houden we elkaar fris en alert.
Partnerschap
Er is maar één team en dat zijn wij allemaal. Opdrachtgevers, ons management, en onze gastvrouwen en gastheren werken samen op basis van gelijkwaardigheid, respect, en vertrouwen.
Ambitie
Onze drang naar groei zit voornamelijk in onze honger om het telkens beter te doen. Alhoewel we inmiddels stevig gepositioneerd zijn, hebben we nooit de grootste willen worden. Noem ons maar onbescheiden, maar de beste willen we wel graag zijn. Bij onze opdrachtgevers, maar ook naar elke bouwens& held die elke dag weer het verschil maakt.
Lees verder over MVO