en English
b

Maak kennis met EVA

EVA is de nieuwste frontoffice specialist voor kantoren en andere gebouwen. Misschien is ze binnenkort wel het nieuwe gezicht van uw organisatie.

De Excellent Visitor Assistant creëert voor medewerkers en hun gasten buitengewone momenten. Momenten die mensen bijblijven, omdat hun verwachtingen overtroffen worden. Hierbij legt EVA de lat hoog. Hospitality is voor haar niet goed genoeg. Zij maakt hospitality écht bijzonder!

Stem van de gast

In het verleden kwamen gastenontvangst en hospitality vooral neer op aandachtig luisteren naar wat mensen nodig hebben. Daarin is de afgelopen periode als gevolg van de coronapandemie en de krapte op de arbeidsmarkt veel veranderd. De stem van de gast - medewerker, kandidaat, klant, leverancier of andere relatie - is vandaag de dag luider en reikt veel verder. Zo kan bijvoorbeeld een post op social media een organisatie maken of breken. Elke detail van hospitality en facilitaire dienstverlening in een kantoor of gebouw doet er daarom toe.

EVA blijft bezoekers verbazen door een ongekend oog voor detail. Zij put uit een achtergrond in hotellerie of luchtvaart. Bovendien bezit ze de juiste houding en gedragskenmerken. Bijzondere hospitality is in haar ogen een manier van zijn. EVA wil zichzelf ontwikkelen en blijven doorontwikkelen. Dat doet zij door trainingen en cursussen van de Hospitality Academy. Zo heeft deze specialist de tools om de guest journey vorm te geven.

24 uurs Personal Assistance

Zorgen voor een onvergetelijke guest experience vraagt om focus. Focus in de houding van EVA, in haar passie voor hospitality en in de missie. Juist die missie - het punt waar EVA en alle andere facilitaire collega’s naartoe kunnen werken - ontbreekt vaak, maar is een essentiële voorwaarde voor het bereiken van succesvolle dienstverlening. De missie is dan ook helder en duidelijk voor alle betrokkenen: het creëren van excellente service die bezoekers bijblijft. De ervaring in het contact met EVA moet zo bijzonder zijn dat mensen er ‘s avonds aan tafel over praten. Een dergelijke ervaring delen ze met familie, vrienden en collega’s en gaat vervolgens nog veelvuldig van mond tot mond.

In dit concept heeft een kantoor of gebouw niet langer een receptieservice, maar een multifunctionele desk met 24/7 Personal Assistance. EVA vindt het fantastisch om hier te werken en is er trots op er deel vanuit te maken. Zij werkt iedere dag met ervaring, knowhow en structuur aan het overtreffen van de verwachtingen van medewerkers en hun gasten.

EVA, de Excellent Visitor Assistant

Het onmogelijke mogelijk maken

Bij bouwens& willen we dat opdrachtgevers geen traditioneel kantoor of gebouw hebben met faciliteiten en voorzieningen, maar een professioneel en modern ‘clubhuis’ met 24/7 Personal Assistance. Een plek waar je als ‘member’ graag komt, je thuis voelt, je klanten uitnodigt en verbinding maakt. Bovendien wil bouwens& onvergetelijke momenten voor members en hun gasten creëren. Dat vraagt om hospitality van het hoogste niveau.

EVA helpt dagelijks het onmogelijke mogelijk te maken. Zij levert meer dan receptiediensten, omdat er van alles te doen is om gastenontvangst en meetings heen. Zij verrijkt de hele guest journey - van aankomst tot vertrek - met haar personal touch en biedt zoveel meer. Denk aan werkzaamheden als Facilitair Medewerker, Office Manager of Executive Assistant. Het takenpakket wordt op de specifieke eisen en situatie van de opdrachtgever afgestemd. Wat de wens ook is, EVA kijkt hoe ze het kan regelen. En dat is precies de filosofie waar bouwens& voor staat: het creëren van onvergetelijke momenten voor medewerkers en hun gasten. Keer op keer.

_____________________________________________

Over bouwens&

Sinds 2003 zijn wij actief in de markt van hospitality en facilitaire dienstverlening. Onze persoonlijke managers kennen hun opdrachtgevers door en door en weten welke oplossingen en innovaties het best bij hen passen. Op die manier geven zij gericht advies en schakelen ze snel. 

ARRIVED@

Ook op het gebied van innovatie zit bouwens& niet stil. Een goed voorbeeld is ARRIVED@, het platform dat facilitaire managers in staat stelt om op basis van data optimale dienstverlening te creëren. Online bezoekersregistratie, direct zien welke collega’s er op kantoor zijn en digitale logboeken van facilitaire medewerkers gebruikt ARRIVED@ om data te verzamelen. Door het vertalen van data naar nieuwe inzichten kan de facilitair manager een nóg slimmere dienstverlening realiseren. 

Voordelen voor opdrachtgevers

De combinatie van de beste hospitality medewerkers en slimste technologie blijkt een succesformule. Opdrachtgevers van bouwens& bieden hun medewerkers en gasten de ultieme beleving, zijn extreem wendbaar en besparen kosten. Zo voegt bouwens& extra waarde toe aan haar dienstverlening.

Meer weten?

Bijvoorbeeld over EVA, hybride receptiediensten of andere oplossingen? Neem contact met ons op en we vertellen u er graag meer over.