en English
b

Customer Experience prioriteit bij facilitaire dienstverlening na corona

De wereld van werken maakt in hoog tempo een enorme evolutie door. Mensen gaan hun werktijd herverdelen tussen kantoor en huis. Voordat corona zich meldde, gingen werknemers gemiddeld 4 dagen per week naar kantoor. Na corona verwacht de gemiddelde organisatie hun mensen nog maar 3 dagen per week fysiek te verwelkomen. Toch uiten veel werknemers meer dan ooit de behoefte aan sociale interactie en onderlinge samenwerking met collega’s.

Dit alles verandert de rol van het kantoor: het wordt een ontmoetings- en overlegplek. Daarnaast verwachten werknemers en klanten steeds meer. Zij stellen steeds hogere eisen aan de dienstverlening in kantoor en wensen op alle contactmomenten persoonlijk, helder en efficiënt benaderd te worden.

Facilitaire dienstverlening in het kantoor verandert mee met deze ontwikkelingen en verwachtingen. De Customer Experience (CX), oftewel de totale beleving van bezoekers zoals klanten, medewerkers en kandidaten, is waar het in het kantoor van de toekomst om draait. Zo creëren facilitaire medewerkers echt waarde en wordt het kantoor a-great-place-to-meet

De Customer Experience staat bovenaan de agenda van de facility manager, maar hoe geef je een budget zo efficiënt mogelijk uit? Hoe bereikt jullie facilitaire dienstverlening zonder grote investeringen een unieke Customer Experience? Het antwoord lees je in deze whitepaper.