nl Nederlands
b

Service desk

The heart of your facilities organisation

The professionals at bouwens& process all incoming questions and reports from your employees flawlessly. They register complaints and malfunctions, and analyse problems in the processes. Initially, they solve these themselves. If necessary, other departments or suppliers are called in. The service desk then monitors progress and evaluates the result.

Friendly, fast and adequate

Our people are thé facilities management point of contact for your employees and suppliers. Face-to-face, on the phone, via e-mail, or using the Facility Management Information System (FMIS), they help others in a friendly and adequate manner.

Hospitality Servicedesk

Elke Servicedesk Medewerker draagt gastvrij en effectief bij aan het versterken van waardevolle relaties. Met een focus op gastvrijheid creëert deze expert een toegevoegde waarde die verder gaat dan alleen praktische of informatieve ondersteuning. Elke interactie heeft de kracht om de perceptie van medewerkers en bezoekers over uw bedrijf te verbeteren. Bij bouwens& streven we dagelijks naar het realiseren van uitmuntende gastervaring. We beschouwen niet alleen bezoekers, maar ook uw medewerkers als onze gasten. Door onze Hospitality Servicedesk in te zetten, verbindt u medewerkers en bezoekers met deskundige ambassadeurs die de beleving van gastvrijheid binnen uw organisatie naar een hoger niveau tillen.