+31 (0)20 642 28 20
b

Hospitality service die naadloos aansluit bij uw organisatie

Hospitality Services

Hospitality Services van bouwens&

Hospitality service van bouwens& is zakelijke dienstverlening op het allerhoogste niveau. Bouwens& verzorgt al vele jaren receptiediensten, beveiliging, facility desk, vergadermanagement en event support. Wij leveren persoonlijke gastvrijheid, volledig gericht op de behoeften van uw organisatie.

Gastvrouwen en gastheren

De hospitality specialisten van bouwens& weten als geen ander hoe zij gasten en medewerkers van uw bedrijf het beste tegemoet treden. Zij kennen terugkerende bezoekers bij naam en zijn op de hoogte van hun voorkeuren. Eenieder die binnenstapt voelt zich welkom door de hartelijke en professionele benadering van onze hosts en hostesses. Zij zijn verliefd op service en doen graag een stapje extra om de verwachtingen van de moderne zakelijke bezoeker te overtreffen.

Hospitality service is maatwerk

Op basis van uw specifieke wensen ontwikkelen wij graag een oplossing die geheel is toegespitst op de cultuur en identiteit van uw organisatie. Dit doen wij nu al bijna een decennium voor diverse belangrijke nationale en internationale spelers. Door hen alle zorgen uit handen te nemen kan alle aandacht gericht worden op de eigen kernactiviteiten. Zo dragen wij bij aan hun succes. Uiteraard verzorgen wij het gehele proces, van opstartfase tot uitvoering en uiteindelijk evaluatie. Lees voor een impressie van onze werkwijze de verhalen van Oracle en DLA Piper.

Persoonlijke hospitality service

Het belang van technologie en telecommunicatie neemt onverminderd toe. Velen van ons werken op afstand en zijn steeds minder gebonden aan tijd en plaats. Wij geloven daarom dat het verschil juist gemaakt wordt door hospitality services vanuit menselijk contact. Klaarstaan bij binnenkomst, glimlachend een deur openhouden, oprechte interesse tonen in een gesprek; dergelijke gebaren zitten de hospitality specialisten van bouwens& in het bloed.

Hospitality Academy

Wij richten ons op het stimuleren van de natuurlijke gastvrijheid en vriendelijkheid van onze mensen. Zij zijn immers dag in dag uit het gezicht van onze opdrachtgevers en van bouwens&. Daarom bieden we hen via de Hospitality Academy verschillende cursussen aan. Hier leren zij van ervaren instructeurs en van elkaar hoe zij onze opdrachtgevers elke dag weer een stukje beter kunnen faciliteren. Denk aan cursussen als:

  • Gastgericht omgaan met lastige situaties;
  • Houding en gedrag;
  • Styling en presentatie;
  • Klachtenmanagement.

Maatkleding

Uiteraard gaan hospitality services ook over uitstraling. Onze gastvrouwen en gastheren dragen op maat gemaakte bedrijfskleding die u zelf kunt samenstellen. Zo sluiten onze mensen naadloos aan bij de look and feel van uw bedrijf. Door de goede pasvorm en het draagcomfort treden onze specialisten uw gasten en medewerkers vol zelfvertrouwen tegemoet.

Terug naar boven

In drie stappen naar een
betere, eigen vorm van
facilitaire dienstverlening

whitepaper Download whitepaper

Mis niet langer onze blogs.

Meld u nu aan voor bouwens& updates