+31 (0)20 642 28 20
b

Receptiediensten uitbesteden: een frontdesk met liefde voor service

terug naar Diensten

Receptiediensten

De eerste indruk is de allerbelangrijkste. Daarom is het belangrijk dat bezoekers aan uw bedrijf een eersteklas ontvangst krijgen. Door uw receptiediensten uit te besteden aan bouwens&, bent u hier altijd van verzekerd. Alleen de beste, meest gastvrije receptionisten komen bij ons te werken. Bovendien blijven zij zich met onze trainingen ontwikkelen.

Bouwens& verzorgt al jaren de receptiediensten voor kantoren van gerenommeerde binnen- en buitenlandse organisaties in Nederland. Zij stellen onze liefde voor service en focus op maatwerk zeer op prijs. Wij zorgen ervoor dat de werknemers naadloos binnen uw bedrijf passen.

We stellen dan ook zeer hoge eisen aan de professionals die wij bij uw frontdesk positioneren. Alleen mensen met een groot talent voor gastvrijheid en service worden uitgekozen. Zij maken namens bouwens& het verschil voor uw organisatie. Zo garanderen wij een eersteklas receptiedienst voor ieder van uw medewerkers en bezoekers. 

Deze klanten zijn al bekend met onze diensten:

Referenties receptiediensten

Receptiediensten van vijfsterrenniveau

Wanneer u de receptiediensten van uw organisatie uitbesteedt aan bouwens&, kiest u voor een professionele bezetting. Uw gasten worden ontvangen op een manier die doet denken aan een vijfsterrenhotel. 

Onze receptionisten lopen mee naar de afspraak van de gast en organiseren koffie of een verfrissing. Terugkerende bezoekers worden herkend en op een persoonlijke manier benaderd. Tijdens het gehele bezoek heeft de gast het gevoel geholpen te worden door een persoonlijke assistent. Een dergelijke ontvangst is het best mogelijke visitekaartje voor uw bedrijf.

Uiteraard realiseren wij voor u graag een volledige uitbesteding van uw receptiediensten. Als u deze toch liever in eigen beheer uitvoert staan wij u graag bij met:

  • Flexibel inzetbare receptionisten, gastvrouwen en gastheren
  • Training
  • Advies

Receptiediensten op maat 

Een receptiedienst van bouwens& is een receptiedienst op maat. Door onze jarenlange ervaring weten wij exact waar kansen en knelpunten zich bevinden. We treden met u in gesprek en inventariseren uw specifieke behoeften, wensen en omstandigheden. Zo kunnen wij een receptiedienst ontwikkelen die perfect past bij uw organisatie. Bent u benieuwd naar de mogelijkheden voor uw bedrijf? Vraag dan een adviesgesprek aan.

Training en ontwikkeling van receptionisten

De ontwikkeling van een bouwens& specialist houdt nooit op. Hun aangeboren verliefdheid op service wordt door ons gekoesterd en gestimuleerd. Dit gebeurt bijvoorbeeld tijdens cursussen aan de Hospitality Academy. Deze bieden wij hun aan zodat ze van elkaar en van ervaren trainers meer leren over bijvoorbeeld:

  • Styling en presentatie
  • Gastgericht omgaan met lastige situaties
  • Houding en gedrag
  • Klachtenmanagement


Deze opleidingen zijn toegespitst op situaties die voortvloeien uit de werkzaamheden bij de frontdesk. Uw receptionisten kunnen hun kennis direct de volgende dag toepassen binnen uw receptiedienst.

Het gevoel van een eigen medewerker

De specialisten van bouwens& geven u het gevoel te werken met een ervaren eigen medewerker. Onze unieke en beproefde protocollen leiden tot een efficiënte kennisoverdracht, ook bij de inzet van flexibele medewerkers. Zo wordt de receptiedienst een toegevoegde waarde voor uw bedrijfsvoering. 

Het gevoel van de eigen medewerker wordt uiterlijk versterkt door de maatkleding van bouwens&. Met een ruime keuze aan kleuren en details is deze makkelijk aan te passen aan de look and feel van uw organisatie. Door de comfortabele pasvorm en het stijlvolle ontwerp voelen de receptionisten zich prettig en zelfverzekerd op het werk. 

Veelzijdig inzetbare receptionisten

Naast het perfectioneren van uw receptie zijn onze receptionisten op vele andere manieren inzetbaar. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een vergaderservice, telefonie of de postkamer. Wij gaan graag met u in gesprek over een veelzijdige receptiedienst! 

Wilt u weten wat bouwens& voor uw organisatie kan betekenen? Kom dan in contact met ons. 

Terug naar boven

In drie stappen naar een
betere, eigen vorm van
facilitaire dienstverlening

whitepaper Download whitepaper

Mis niet langer onze blogs.

Meld u nu aan voor bouwens& updates