b

De persoonlijke benadering die uw gasten en medewerkers verdienen.

Relaties, gasten en medewerkers hebben steeds hogere verwachtingen omtrent service en receptiediensten. Het moderne kantoor evolueert, van werkomgeving naar inspirerende ontmoetingsplek. Een uitmuntende en persoonlijke ontvangst leidt tot succesvolle afspraken en bijeenkomsten. Daarom stellen wij bij uw frontoffice uitsluitend de beste mensen uit het vakgebied op.

Receptiediensten met Hospitality Host

Met bouwens& haalt u gastvrouwen en gastheren in huis die elk contactmoment tot een beleving maken. Dat maakt bouwens& uniek.

Door uw receptiediensten uit te besteden aan bouwens& kiest u voor een nieuw soort receptionist: de Hospitality Host. Deze gastvrouw of gastheer staat klaar wanneer gasten binnenkomen, loopt naar hen toe, en glimlacht bij de begroeting. Daarna loopt deze specialist mee naar de afspraak en verzorgt koffie of een verfrissing.

Het gevoel van een persoonlijke assistent

Tijdens het gehele verblijf in uw kantoor hebben mensen het gevoel dat ze beschikken over een persoonlijke assistent. De Hospitality Host staat op ieder moment voor hen klaar en stemt de dienstverlening volledig af op hun wensen en behoeften. Een verse cappuccino, het aansluiten van de beamer, het regelen van catering, het bestellen van taxi’s; aan alles wordt gedacht. Na een hartelijk afscheid lopen mensen met een glimlach naar buiten.

Receptiediensten en al uw andere wensen

Naast de receptie en ontvangst is de Hospitality Host op vele andere plekken inzetbaar: telefonie, servicedesk, postkamer of tijdens evenementen. Onze medewerkers zijn flexibel, beleefd en dressed for the occasion.

Klanten waar we trots op zijn

Wij willen van iedere klant een fan maken. Daarom gaan we een relatie met u aan en streven we telkens opnieuw naar het overtreffen van uw verwachtingen.

Organisaties als NautaDutilh en Nutricia Research profiteren al jaren van het uitbesteden van de receptiediensten aan bouwens&. Hun medewerkers en gasten richten zich volledig op de core business; wij nemen hen iedere zorg uit handen en zorgen voor gastvrije receptiediensten.

Onze zes beloftes

Kiezen voor bouwens& is kiezen voor kwaliteit en continuïteit. Wij beloven u:

1. Gastvrouwen en gastheren die een stap verder gaan

Elke Hospitality Host is een ervaren gastvrouw of gastheer. Deze professional is een dagelijkse succesfactor binnen uw receptiediensten. Iemand die speciaal is gerekruteerd voor uw bedrijf en vooraf door u is goedgekeurd. Onze Hospitality Hosts staan altijd volledig in dienst van uw gasten en medewerkers en zijn stuk voor stuk verliefd op service!

2. Maatwerk in receptiediensten

Van een veelzijdig inzetbare Hospitality Host tot een volledig Hospitality Team voor de receptie, telefonie, servicedesk, postkamer en het vergadercentrum. U krijgt altijd fullservice uitbesteding van uw frontoffice, afgestemd op uw specifieke wensen en situatie. De dienstverlening en kleding brengen wij in lijn met de cultuur, identiteit, en gewenste uitstraling van uw bedrijf. Een echte ‘one size fits one’ benadering.

3. Uw persoonlijke Hospitality Manager

De Hospitality Manager is de spil in de organisatie van onze dienstverlening. Een adviseur die met u een langdurige relatie wil opbouwen. Iemand die uw ambities herkent en weet waar de kansen liggen. De Hospitality Manager is uw single point of contact voor al uw vragen en wensen.

4. Vaste medewerkers en vaste vervangers

In het dagelijkse rooster wordt de kern van vaste Hospitality Hosts in geval van ziekte of vakantie ondersteund door onze vooraf ingewerkte Flexibele Hosts. Geen bezetting, geld terug!

5. De beste werkgever in de markt

Sinds dag 1 streven wij ernaar de beste werkgever in ons vakgebied te zijn. Om dit te bereiken investeren wij in de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers. We bieden hen trainingen door de Hospitality Academy, intensieve begeleiding, langdurige contracten, en een goed salaris. Onze mensen belonen ons hiervoor elke dag met hun betrokkenheid en energie.

6. Duurzaam partnerschap

In onze bedrijfsnaam staat het & teken symbool voor samenwerken als één team. Onze mensen voelen zich voor uw onderneming verantwoordelijk alsof het hun eigen bedrijf is. Samen halen we plezier uit ons werk en verbeteren we continu de kwaliteit. Ook in lastige situaties kunt u vertrouwen op uw partnership met bouwens&.

Beproefde aanpak

Van een gewone receptiedienst naar een professionele hospitality aanpak; wij verzorgen deze transitie van advies tot uitvoering.

Iedere opdracht is uniek en vraagt volgens ons om een oplossing op maat. Hieronder leest u hoe wij bij uitbesteding van uw receptiediensten te werk gaan. Onze dienstverlening wordt volledig afgestemd op uw wensen en situatie.

1. Analyse huidige receptiediensten en inventarisatie behoeften

Samen nemen we de huidige situatie onder de loep. We gaan uitgebreid met elkaar in gesprek en analyseren bijvoorbeeld de guest journey. Vervolgens blikken we vooruit en bepalen we de toekomstige wensen. Onze experts geven advies en bieden nieuwe inzichten.

2. Werving, selectie en voordracht van medewerkers

Het is ons doel om uitsluitend Hospitality Hosts in te zetten die volledig passen bij de cultuur en identiteit van uw bedrijf. Om dit te bereiken stellen we allereerst het functieprofiel van de Hospitality Host binnen uw omgeving vast. Vervolgens starten we een zorgvuldige selectieprocedure en stellen we geschikte kandidaten aan u voor. Samen kiezen we de beste mensen. Ook stellen we een handboek met instructies op.

3. Inwerk- en trainingsprogramma

We organiseren een open dag, zodat onze medewerkers kennis maken met elkaar en de werkomgeving. Tijdens een rondleiding krijgen zij niet alleen het gebouw te zien, maar leren ze ook de cultuur kennen, en de mensen die er werken. Voorafgaand aan de eerste werkdag volgen de medewerkers een uitgebreid programma met trainingen van de Hospitality Academy en inwerkdagen. Op die manier begeleiden we onze mensen tot geïntegreerde en bevlogen specialisten.

4. Start dienstverlening receptie

We beginnen op de gewenste startdatum met de receptiediensten door de Hospitality Hosts.

5. Periodieke evaluatie receptiediensten en optimalisatie dienstverlening

De inspanningen, resultaten, en inzichten worden gezamenlijk gevolgd en geëvalueerd. We doen dit in een maandelijks operationeel overleg, in een kwartaaloverleg met managementrapportage, en met mystery visits. Steeds opnieuw verbeteren we de beleving van uw gasten en medewerkers.

Contact

Vraag een adviesgesprek of extra informatie aan

IJsbaanpad 9-11
1076 CV Amsterdam

Postbus 17474
1001 JL Amsterdam

Contact formulier