+31 (0)20 642 28 20
b

Receptiediensten met de beste gastvrouwen en gastheren.

terug naar Diensten

Receptiediensten

Nieuwe technologie maakt het steeds eenvoudiger om op afstand interactie te hebben. Menselijk contact wordt echter steeds schaarser. Daarom is het belangrijk om elke ontvangst van waarde te laten zijn voor de gast.

Voor moderne kantoren lijkt het steeds meer voor de hand te liggen. Receptiediensten worden uitbesteed aan een specialist in hospitality. Bouwens& verzorgt al jaren de receptiediensten voor kantoren van gerenommeerde binnen- en buitenlandse organisaties in Nederland. 

We stellen dan ook zeer hoge eisen aan de professionals die wij bij uw frontdesk positioneren. Alleen mensen met een groot talent voor gastvrijheid en service worden uitgekozen. Zij maken namens bouwens& het verschil voor uw organisatie. Zo garanderen wij een eersteklas receptiedienst voor ieder van uw medewerkers en bezoekers.

Professionele bezetting receptiediensten

Wanneer u de receptiediensten van uw organisatie uitbesteed aan bouwens&, kiest u voor een professionele bezetting. Uw gasten worden ontvangen op een manier die doet denken aan een vijfsterrenhotel. 

Onze receptionisten lopen mee naar de afspraak van de gast en organiseren koffie of een verfrissing. Terugkerende bezoekers worden herkend en op een persoonlijke manier benaderd. Tijdens het gehele bezoek heeft de gast het gevoel van een persoonlijke assistent. Een dergelijke ontvangst is het best mogelijke visitekaartje voor uw bedrijf.

Uiteraard realiseren wij voor u graag een volledige uitbesteding van uw receptiediensten. Als u deze toch liever in eigen beheer uitvoert staan wij u graag bij met:

  • Flexibel inzetbare receptionisten, gastvrouwen en gastheren
  • Training
  • Advies

Receptiediensten op maat

Een receptiedienst van bouwens& is een receptiedienst op maat. Door onze jarenlange ervaring weten wij exact waar kansen en knelpunten zich bevinden. We treden met u in gesprek en inventariseren uw specifieke behoeften, wensen en omstandigheden. Zo kunnen wij een receptiedienst ontwikkelen die perfect past bij uw organisatie.

Evoluerende receptiediensten

De ontwikkeling van een bouwens& specialist houdt nooit op. Hun aangeboren verliefdheid op service wordt door ons gekoesterd en gestimuleerd. Dit gebeurt bijvoorbeeld tijdens cursussen aan de Hospitality Academy. Deze bieden wij hun aan zodat ze van elkaar en van ervaren trainers meer leren over bijvoorbeeld:

  • Styling en presentatie
  • Gastgericht omgaan met lastige situaties
  • Houding en gedrag
  • Klachtenmanagement


Deze opleidingen zijn toegespitst op situaties die voortvloeien uit de werkzaamheden bij de frontdesk. Uw receptionisten kunnen hun kennis direct de volgende dag toepassen binnen uw receptiedienst.

Het gevoel van een eigen medewerker

De specialisten van bouwens& geven u het gevoel te werken met een ervaren eigen medewerker. Onze unieke en beproefde protocollen leiden tot een efficiënte kennisoverdracht, ook bij de inzet van flexibele medewerkers. Zo wordt de receptiedienst een toegevoegde waarde voor uw bedrijfsvoering. 

Het gevoel van de eigen medewerker wordt uiterlijk versterkt door de maatkleding van bouwens&. Met een ruime keuze aan kleuren en details is deze makkelijk aan te passen aan de look and feel van uw organisatie. Door de comfortabele pasvorm en het stijlvolle ontwerp voelen de receptionisten zich prettig en zelfverzekerd op het werk. 

Veelzijdig inzetbare receptionisten

Naast het bemensen van uw receptie zijn onze receptionisten op vele andere manieren inzetbaar. Denk hierbij bijvoorbeeld aan een vergaderservice, telefonie of de postkamer. Wij gaan graag met u in gesprek over een veelzijdige receptiedienst! 

Wilt u weten wat bouwens& voor uw organisatie kan betekenen? Kom dan in contact met bouwens&.

Terug naar boven

In drie stappen naar een
betere, eigen vorm van
facilitaire dienstverlening

whitepaper Download whitepaper

Mis niet langer onze blogs.

Meld u nu aan voor bouwens& updates