b

Elke medewerker wordt ervaren als een gastvrouw of gastheer.

Diensten

Onze mensen zijn specialisten die stuk voor stuk verliefd zijn op service. Of u nu kiest voor uitbesteding van receptiediensten, beveiliging, facility desk of vergadercentrum: elke medewerker wordt ervaren als een gastvrouw of gastheer.

Alleen professionals met een aantoonbare meerwaarde voor de klant worden ingezet. De oplossingen die we bedenken zijn niet kant en klaar, maar gericht op uw specifieke situatie, vraagstelling en voorwaarden.

Uw organisatie krijgt bovendien de beschikking over een eigen Hospitality Manager. Deze persoonlijk adviseur neemt samen met u de volgende stap naar een nog betere dienstverlening.

Receptiediensten met de beste gastvrouwen en gastheren.

Receptiediensten

Nieuwe technologie maakt het steeds makkelijker om op afstand interactie te hebben. Menselijk contact wordt echter steeds schaarser. Daarom is het belangrijk om elke ontvangst van waarde te laten zijn voor de gast.

Door het uitbesteden van de receptiediensten kiezen bedrijven voor een langdurige, professionele bezetting. Omdat elke organisatie anders is, zijn de wensen en behoeften van de klant altijd de basis voor een oplossing op maat. Wij verzorgen het gehele traject: van opstartfase tot uitvoering en evaluatie. 

Met onze beproefde selectieprocedure vinden we kandidaten die net als wij verliefd zijn op service. Vervolgens ontwikkelen we hun talenten met trainingen aan de Hospitality Academy. Denk hierbij aan onderwerpen als Gastgericht omgaan met lastige situaties, Houding en gedrag, Styling en presentatie, en Klachtenmanagement. De bedrijfskleding maken wij, in overleg met u, passend bij de uitstraling en cultuur van uw bedrijf.

Ook organiseren we desgewenst de vergaderservice, telefonie en post. Bedrijven die voor eigen beheer van de receptiediensten kiezen ondersteunen wij graag met advies, begeleiding, trainingen en flexibel inzetbare receptionisten, gastvrouwen en gastheren.

De Beveiliger Plus zorgt voor een eersteklas ontvangst en een veilige werkomgeving.

Beveiligingsdiensten

Het kantoor als ontmoetingsplek; daar hoort een vanzelfsprekend gevoel van veiligheid bij. Hiervoor hebben wij een innovatieve beveiligingsdienst ontwikkeld: de Beveiliger Plus.

Deze specialist is een gastvrouw of gastheer die zorgt voor een veilige en vriendelijke werkomgeving. De plus staat dan ook voor een eersteklas ontvangst van medewerkers en bezoekers. De Beveiliger Plus houdt toezicht op het kantoor, voert toegangscontrole uit, en loopt open-, brand- en sluitrondes. Meerdere functies geïntegreerd in één persoon leiden tot een strak geregisseerde dienstverlening en besparing op de kosten. 

De selectiecriteria zijn streng; het is een uitdaging om ervaren mensen te vinden die minimaal MBO Beveiliger Niveau 2 hebben afgerond én verliefd zijn op service. Deze mensen binden we dan ook aan ons met interessante ontwikkelingstrajecten en opleidingen aan de Hospitality Academy zoals de trainingen Houding en gedrag, Bedrijfshulpverlener, AED, en Beheerder brandmeldinstallatie. 

Daarnaast leveren wij elektronische beveiligingstechniek, aansluiting op een alarmcentrale, en mobiele surveillance. Zo bent u elke dag zeker van professionele beveiliging met één aanspreekpunt.

bouwens& is in het bezit van het Keurmerk Beveiliging

Een sterke facility desk is het hart van een gestroomlijnde organisatie.

Facility desk

Als hart van de facilitaire organisatie is de facility desk gericht op een optimale ondersteuning van de individuele medewerker. Door Het Nieuwe Werken zijn veel activiteiten niet meer plaats- of tijdgebonden en is een service op maat noodzakelijk.

Wij zorgen voor het ontwikkelen, inrichten en bemensen van de facility desk. Omdat onze medewerkers verliefd zijn op service, weten ze feilloos en vriendelijk alle vragen te verwerken. 

Het reserveren van vergaderruimtes, verzorgen van catering en audiovisuele apparatuur, boeken van taxi’s of reizen, organiseren van evenementen, en oplossen van klachten en storingen; onze mensen regelen het! Hun kleding wordt samengesteld op basis van uw wensen.

Desgevraagd helpen wij graag bij de selectie van een Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS). Te allen tijde kijken we naar het gebruiksgemak voor uw medewerkers en leveranciers, aansluiting op uw bedrijfsvoering, mogelijkheden van service level agreements en rapportages, en natuurlijk naar de kosten. Hierdoor verloopt de implementatie geruisloos en zorgt uw facility desk voor een gestroomlijnde facilitaire organisatie.

Ontmoeten, verbinden en samenwerken. Dat faciliteren we tot in het kleinste detail.

Vergadermanagement

Een succesvolle vergadering is meer dan elkaar ontmoeten en het uitwisselen van kennis. Het is een belevenis. Uw gasten en medewerkers moeten zich van begin tot eind welkom voelen.

De gastvrouwen en gastheren van bouwens& maken van uw vergadering een succes. Met accuratesse verwerken zij de reserveringen en regelen alle voorbereidingen en faciliteiten, zoals catering en audiovisuele apparatuur.

Bij binnenkomst van uw gasten verzorgen onze mensen klantvriendelijk en gastvrij de begeleiding naar de juiste vergaderruimte. Daar zijn zij tijdens de vergadering uw personal assistant en vanzelfsprekend maken zij na afloop alles weer keurig in orde.

Uw evenement van begin tot eind ondersteund. Treed uw gasten ontspannen tegemoet en geniet.

Evenement

Wanneer u een evenement organiseert is het extra belangrijk om een perfecte indruk bij uw gasten achter te laten. Deze dag of avond kunt u immers niet meer overdoen.

Wij hebben specialisten in huis die uw evenement vlekkeloos laten verlopen en u de gelegenheid geven ontspannen te genieten. Onze event managers regelen in overleg met u de voorbereiding, uitvoering en afhandeling. Gastheren en gastvrouwen zorgen voor een ontvangst waardoor uw gasten zich welkom voelen. Een oprechte glimlach en een professionele, doch warme houding maken hun contact met uw organisatie waardevol. Ook de catering, de beveiliging en het vervoer op een dergelijk evenement nemen wij u graag uit handen. Deze services verlenen wij bij uw kantoor of op elke denkbare andere locatie.

Veilig, efficiënt én een persoonlijke assistent op de weg.

Chauffeursdiensten

Een chauffeur die ons na een zorgvuldige screening mag vertegenwoordigen bezit alle eigenschappen die voor dit beroep van essentieel belang zijn. Hij of zij is volledig gediplomeerd, rijdt veilig en efficiënt, en is punctueel en representatief. Maar wij vragen meer.

Onze CCV gecertificeerde directiechauffeurs en geselecteerde studentchauffeurs zijn immers verliefd op service. Of u nu plaatsneemt achter in uw eigen auto, of in één van onze luxe wagens; onze chauffeurs zijn voor u een persoonlijke assistent op de weg. 

De werkprotocollen zijn gebaseerd op onze rijke ervaring. Al vanaf 2003, het jaar van oprichting van Bouwens Chauffeursdiensten, zijn wij bezig onze dienst te perfectioneren. Wij durven dan ook te zeggen dat we de meest betrouwbare chauffeurs van Nederland hebben.

Bezoek de website van Bouwens Chauffeursdiensten.

In drie stappen naar een
betere, eigen vorm van
facilitaire dienstverlening

Download whitepaper

Mis niet langer onze blogs.

Meld u nu aan voor bouwens& updates