b

Waar gastvrijheid en veiligheid elkaar ontmoeten.

Beveiligen is niet de enige taak van de moderne beveiliger. Vandaag de dag willen gasten en medewerkers zich welkom voelen. Daarom ontwikkelden wij de Security Host: een professionele beveiliger met de uitstraling van een gastheer.

Beveiligingsdiensten met Security Host

De Security Host is een gastvrouw of gastheer die iedere gast hartelijk ontvangt. Deze specialist stapt graag op mensen af, luistert aandachtig, en stemt de dienstverlening af op individuele wensen en situaties. Al onze medewerkers zijn verliefd op service!

Allround beveiliging

Daarnaast is de Security Host een uiterst vakbekwame beveiliger. Hij is verantwoordelijk voor de beveiliging van het kantoor en de veiligheid van de mensen die er komen. De Security Host houdt toezicht, voert toegangscontrole uit, en loopt open-, brand- en sluitrondes. Meerdere functies geïntegreerd in één persoon zorgen voor een gestroomlijnde dienstverlening en een besparing op de kosten.

Preventieve observatie

De Security Host is BHV en AED gecertificeerd. Als het nodig is treedt hij adequaat op. Deze professional blijft op alle momenten alert en waakzaam. Door preventieve observatie wordt afwijkend en mogelijk gevaarlijk gedrag direct opgemerkt. De Security Host signaleert verstorende personen of situaties direct en escalaties worden professioneel geneutraliseerd.

Beveiligingsdiensten en extra services

De Security Host heeft een proactieve houding en is veelzijdig inzetbaar. Naast de receptie en beveiliging voelt deze professional zich thuis bij de telefonie, servicedesk, postkamer en helpt hij graag als huismeester. Onze medewerkers zijn flexibel, beleefd en werken strak in pak voor een nette uitstraling.

Klanten waar we trots op zijn

Wij willen van iedere klant een fan maken. Daarom gaan we een échte relatie met u aan en streven we telkens opnieuw naar het overtreffen van uw verwachtingen.

Organisaties als NautaDutilh en Nutricia profiteren al jaren van het uitbesteden van de frontoffice diensten aan bouwens&. Hun medewerkers en gasten richten zich volledig op de core business; wij nemen hen iedere zorg uit handen. Niet met traditionele beveiligers, maar met moderne Security Hosts.

 

Onze zes beloftes

Kiezen voor bouwens& is kiezen voor kwaliteit en continuïteit. Wij beloven u:

1. Gastvrouwen en gastheren die een stap verder gaan

Elke Security Host is een ervaren gastvrouw of gastheer. Deze professional is een dagelijkse succesfactor binnen uw beveiligingsdiensten. Iemand die speciaal is gerekruteerd voor uw bedrijf en vooraf door u is goedgekeurd. Onze Security Hosts staan altijd volledig in dienst van uw gasten en medewerkers en zijn stuk voor stuk verliefd op service!

2. Maatwerk in beveiligingsdiensten

Van een veelzijdig inzetbare Security Host tot een volledig Security Team voor de beveiliging en receptie. U krijgt altijd fullservice uitbesteding van uw frontoffice, afgestemd op uw specifieke wensen en situatie. De dienstverlening brengen wij in lijn met de cultuur en identiteit van uw bedrijf. Een echte ‘one size fits one’ benadering.

3. Uw persoonlijke Hospitality Manager

De Hospitality Manager is de spil in de organisatie van onze dienstverlening. Een adviseur die met u een langdurige relatie wil opbouwen. Iemand die uw ambities herkent en weet waar de kansen liggen. De Hospitality Manager is uw single point of contact voor al uw vragen en wensen.

4. Vaste medewerkers en vaste vervangers

In het dagelijkse rooster wordt de kern van vaste Security Hosts in geval van ziekte of vakantie ondersteund door onze vooraf ingewerkte Flexibele Hosts. Geen bezetting, geld terug!

5. De beste werkgever in de markt

Sinds dag 1 streven wij ernaar de beste werkgever in ons vakgebied te zijn. Om dit te bereiken investeren wij in de persoonlijke ontwikkeling van onze medewerkers. We bieden hen trainingen door de Hospitality Academy, intensieve begeleiding, langdurige contracten, en een goed salaris. Onze mensen belonen ons hiervoor elke dag met hun betrokkenheid en energie.

6. Duurzaam partnerschap

In onze bedrijfsnaam staat het & teken symbool voor samenwerken als één team. Onze mensen voelen zich voor uw onderneming verantwoordelijk alsof het hun eigen bedrijf is. Samen halen we plezier uit ons werk en verbeteren we continu de kwaliteit. Ook in lastige situaties kunt u vertrouwen op uw partnership met bouwens&.

Beproefde aanpak

Van een gewone beveiligingsdienst naar een professionele security aanpak; wij verzorgen deze transitie van advies tot uitvoering.

Iedere opdracht is uniek en vraagt volgens ons om een oplossing op maat. Hieronder leest u hoe wij bij uitbesteding van uw beveiligingsdiensten te werk gaan. Onze dienstverlening wordt volledig afgestemd op uw wensen en situatie.

1. Analyse huidige situatie, risico-inventarisatie en vaststelling behoeften

Samen met u nemen wij de huidige situatie onder de loep. We gaan uitgebreid met elkaar in gesprek en analyseren bijvoorbeeld de guest journey. Vanzelfsprekend brengen onze security professionals risico’s in kaart. Denk hierbij aan onveilige situaties zoals agressie en geweld door bezoekers, of gevaarlijke stoffen op het werk.

Vervolgens stellen we samen vast hoe we deze risico’s beperken. Onze experts brengen de toekomstige wensen in kaart, geven advies, en bieden nieuwe inzichten.

2. Werving, selectie en voordracht van medewerkers

Het is ons doel om uitsluitend Security Hosts in te zetten die volledig passen bij de cultuur en identiteit van uw bedrijf. Om dit te bereiken stellen we allereerst het functieprofiel van de Security Host binnen uw omgeving vast. Vervolgens starten we een zorgvuldige selectieprocedure en stellen we geschikte kandidaten aan u voor. Samen kiezen we de beste mensen. Ook stellen we een handboek met instructies op.

3. Inwerk- en trainingsprogramma

We organiseren een open dag, zodat onze medewerkers kennis maken met elkaar en de werkomgeving. Tijdens een rondleiding krijgen zij niet alleen het gebouw te zien, maar leren ze ook de cultuur kennen, en de mensen die er werken. Voorafgaand aan de eerste werkdag volgen de medewerkers een uitgebreid programma met trainingen van de Hospitality Academy en inwerkdagen. Op die manier begeleiden we onze mensen tot geïntegreerde en bevlogen specialisten.

4. Start dienstverlening beveiliging

We beginnen op de gewenste startdatum met de beveiligingsdiensten door de Security Hosts.

5. Periodieke evaluatie beveiligingsdiensten en optimalisatie dienstverlening

De inspanningen, resultaten, en inzichten worden gezamenlijk gevolgd en geëvalueerd. We doen dit in een maandelijks operationeel overleg, in een kwartaaloverleg met managementrapportage, en met mystery visits. Steeds opnieuw verbeteren we de beleving en veiligheid van uw gasten en medewerkers.

Contact

Vraag een adviesgesprek of extra informatie aan

IJsbaanpad 9-11
1076 CV Amsterdam

Postbus 17474
1001 JL Amsterdam

Contact formulier