en English
b

Receptiediensten Amsterdam

Een goede receptionist alleen is niet altijd goed genoeg. Bij bouwens& streven we naar een high-end hospitality experience. Met de oorsprong van ons bedrijf in Amsterdam vertegenwoordigen de receptiediensten voor de hoofdstad meer dan alleen professionaliteit en continuïteit; wij bieden topkwaliteit in front-of-house dienstverlening verrijkt met een uitmuntende service.

Receptiediensten Amsterdam en meer…

Centraal in onze receptiediensten staat het creëren van de ideale bezoekerservaring. Dit doen we met representatieve receptiemedewerkers, uiteraard geselecteerd en getraind op maat voor uw specifieke behoeften. Van traditionele receptiedienst tot uitgebreide front-of-house services, we bieden het allemaal.

Op zoek naar receptiediensten met high-end hospitality experience in Amsterdam die naadloos aansluiten bij uw bedrijfsdoelstellingen? De volgende front-of-house en facilitaire diensten levert bouwens& ook met plezier aan uw bedrijf:

  • receptiemedewerkers die fungeren als allround host(ess);
  • Beveiligers Plus als beveiliger én host(ess): meerdere functies in één specialist;
  • portiers en conciërge;

Professionele gastvrouwen en gastheren

Met de receptiediensten van bouwens& kunt u rekenen op professionele hosts en hostesses in uw front-of-house. Als betrokken ambassadeurs van uw bedrijf verzorgen deze specialisten de ontvangst van uw gasten en werknemers. Ze bieden een warm welkom, begeleiden bezoekers en staan altijd klaar om persoonlijke assistentie te bieden. Onze receptiediensten staan synoniem voor volledige ondersteuning op maat. Van het klaarzetten van vergaderruimten tot het verzorgen van catering en het serveren van een verse cappuccino, wij waarborgen een professionele en warme bezoekerservaring. Elke interactie verloopt efficiënt en uiterst gastvrij.

Receptiebezetting die mee-evolueert

In een tijdperk met een razendsnelle evolutie van technologie veranderen de wensen op het gebied van gastbenadering en receptiebeheer. Beweegt uw bedrijf mee met deze dynamische veranderingen in de facilitaire branche? Dat is cruciaal om relevant en concurrerend te blijven in een markt waar klanten, kandidaten en werknemers steeds meer waarde hechten aan uitzonderlijke service en een naadloze bezoekerservaring.

Bij bouwens& lopen we voorop in het voldoen aan de corporate behoefte van meer flexibiliteit, verbeterde bezoekerservaringen en op maat gemaakte facilitaire oplossingen. Met onze receptiediensten en facilitaire diensten voor Amsterdam durven we ons zelfs een ware ‘katalysator van innovatie’ te noemen: we motiveren en stimuleren onze teams continu om de dienstverlening naar een nóg hoger niveau te tillen. Het kan immers altijd nóg beter, nóg servicegerichter en nóg gastvrijer. Door deze aanpak worden we gezien als een koploper in gastvrijheid en onderscheidende receptiediensten in Amsterdam. En daar zijn we trots op.

Receptiediensten van vandaag en de toekomst

Met het veranderen van de behoeften van bedrijven als gevolg van hybride werken - thuis, op kantoor of elders werken - voldoen de traditionele receptiediensten niet langer. Kernwoorden die vandaag de dag - en in de toekomst - horen bij receptiediensten zijn: flexibiliteit, maatwerk en ‘guest journey’. Technologie speelt hier een steeds belangrijkere rol in. Receptiemedewerkers van bouwens& beschikken over het door ons ontwikkelde dashboard ‘Reporter’. Hierin kunnen bezoekersregistraties, to-do-lijsten en meldingen worden vastgelegd. Dit dashboard is ook voor de opdrachtgevers, zoals de verantwoordelijke facility manager, realtime toegankelijk. 

Zoekt u naar een partner in Amsterdam die u, uw werknemers en uw gasten onderscheidende receptiediensten biedt? Ontdek wat bouwens& voor uw bedrijf kan betekenen: plan een kennismaking met bouwens& in.