+31 (0)20 642 28 20
b

Receptionisten die perfect aansluiten bij uw bedrijf

terug naar Receptiediensten

Receptioniste Amsterdam

Soms lijkt het wel alsof technologie het enige is waar we mee bezig zijn. Voortdurend zijn we op zoek naar nieuwe, betere methoden en technieken om onze doelen mee te bereiken. Bij bouwens& zijn we niet anders. Ook wij willen graag efficiënt werken en gebruik maken van de nieuwste technologie.

Tegelijkertijd zijn we ons ten zeerste bewust van onze menselijke natuur. Elk onderzoek wijst uit dat oprecht en waardevol direct contact met anderen positieve effecten heeft op lichaam en geest. Daarom vinden wij dat juist in de zakelijke omgeving ruimte moet zijn voor menselijkheid en echte interactie. Die overtuiging dragen ook de receptionisten van bouwens& elke dag uit.

Receptioniste Amsterdam

Veel organisaties in Amsterdam kiezen voor bouwens&. Ook hier besteden besteden binnen- en buitenlandse bedrijven hun receptiediensten vol vertrouwen aan ons uit. Dit succes is ons niet aan komen waaien. Onze receptionisten in Amsterdam werken al meer dan tien jaar met passie en volledige inzet aan een gastvrije werkomgeving voor ieder van onze opdrachtgevers.

Elke dag maken onze professionals in Amsterdam het verschil. Hun aangeboren talent voor gastvrijheid en service met een menselijke maat valt op. Uw gasten en medewerkers voelen zich gezien, gewaardeerd, en gerespecteerd. Receptionist(e) van bouwens& word je dan ook niet zomaar. Onze selectieprocedures zijn zeer zorgvuldig; alleen de beste mensen worden geplaatst bij een opdrachtgever. 

Een bouwens& receptioniste staat ook in Amsterdam altijd klaar bij binnenkomst van uw gasten. Vervolgens worden zij begeleid naar hun afspraak en voorzien van koffie of een verfrissing. De receptioniste is gedurende het bezoek voortdurend betrokken bij uw gast. Op een ontspannen manier vinden onze mensen het midden tussen zakelijke professionaliteit en een persoonlijke, warme benadering.

Uitbesteden receptionisten Amsterdam

Ook in Amsterdam betekent samenwerken met bouwens& kiezen voor een langdurige, professionele bezetting van uw receptiediensten. Dit gebeurt uiteraard geheel op basis van de specifieke wensen, voorwaarden en situaties die uw organisatie kenmerken. Allereerst gaan we in gesprek. We inventariseren behoeften en bespreken knelpunten. Dan gaan we samen aan de slag. Opstartfase, uitvoering, en evaluatie worden door bouwens& nauwkeurig uitgevoerd en gecommuniceerd.

Mocht u toch liever (een deel) van uw receptiediensten in eigen hand houden, dan helpen wij u graag met:

·         Advies
·         Flexibele receptionisten
·         Gastvrouwen en –heren
·         Training

Naast de standaard werkzaamheden van onze receptionisten, voeren zij ook graag extra taken voor u uit. Denk hierbij aan ondersteunende activiteiten zoals:

·         Telefonie
·         Postkamer
·         Vergaderservice

Amsterdam verdient receptionisten van bouwens&

Als wij denken aan Amsterdam, dan denken we aan klasse, warmte, en gastvrijheid. Daarom verdient elk bedrijf in Amsterdam een receptiedienst met diezelfde eigenschappen. Wij selecteren dan ook uitsluitend specialisten met een natuurlijk gevoel voor gastvrijheid. Daarnaast doen we er alles aan om de natuurlijke kwaliteiten van onze mensen zo goed mogelijk tot hun recht te laten komen. 

Zo dragen zij allen speciale maatkostuums van bouwens&. Deze comfortabele en stijlvolle kleding zit prettig en vergroot het zelfvertrouwen. Hierdoor treden onze mensen uw gasten kordaat tegemoet. De kleurdetails en accessoires kunt u zelf uitzoeken. Zo sluit een receptioniste van bouwens& altijd goed aan bij de look-and-feel van uw bedrijf. 

Daarnaast stimuleren wij onze receptionisten om zich voortdurend te blijven ontwikkelen. Een van de factoren in deze persoonlijke groei is de Hospitality Academy. Hier leren onze mensen van ervaren instructeurs omgaan met situaties die ze dagelijks kunnen tegenkomen. 

Cursussen gaan bijvoorbeeld over:

·         Houding en gedrag
·         Styling en presentatie
·         Gastgericht omgaan met lastige situaties
·         Klachtenmanagement

Terug naar boven

In drie stappen naar een
betere, eigen vorm van
facilitaire dienstverlening

whitepaper Download whitepaper

Mis niet langer onze blogs.

Meld u nu aan voor bouwens& updates