b

Ook het hart van uw facilitaire organisatie verdient de beste mensen.

Facilitaire servicedesk

De servicedesk is het hart van uw facilitaire organisatie. Onze servicedesk medewerkers weten alle vragen en verzoeken feilloos te verwerken.

Facilitaire servicedesk door vakspecialisten

De facilitaire servicedesk professionals van bouwens& ontvangen en verwerken alle binnenkomende vragen en meldingen van uw medewerkers. Zij registreren klachten en storingen en analyseren problemen in de facilitaire processen. In eerste instantie lossen zij deze zelf op. Indien nodig worden andere afdelingen of leveranciers ingeschakeld. De facilitaire servicedesk bewaakt vervolgens de voortgang en evalueert de afhandeling.

Onze mensen zijn hét facilitaire aanspreekpunt voor uw medewerkers en leveranciers. Aan de balie, de telefoon, via de e-mail, en met het Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS) helpen zij uw medewerkers snel en adequaat. Zij luisteren aandachtig en vinden altijd de beste oplossing. U kunt hen inzetten voor het organiseren van:

  • Vergaderruimtes;
  • Catering;
  • Audiovisuele apparatuur;
  • Taxi’s en reizen;
  • Evenementen.

Facilitaire servicedesk opzetten

Desgevraagd helpen wij graag bij de selectie van een FMIS. Hierbij letten we op gebruiksgemak, aansluiting op uw bedrijfsvoering, rapportages, en de kosten. Zo verloopt de implementatie geruisloos en zorgt uw facilitaire servicedesk voor een gestroomlijnde operatie.