b
terug naar nieuws overzicht

BOVAG kiest voor facilitaire diensten van bouwens&

12 november 2018

BOVAG - brancheorganisatie op het gebied van mobiliteit - heeft bouwens& ingeschakeld voor het verzorgen van professionele receptiediensten en ondersteuning van haar vergadercentrum. Het specialistische team van bouwens& is sinds kort actief op het BOVAG-kantoor in Bunnik.

Stabiliteit en continuïteit

Everhard Wijnmaalen, Facilitair Manager van BOVAG: “Als brancheorganisatie hechten wij aan een professionele uitstraling op alle niveaus. Dat moet merkbaar zijn vanaf het moment dat je bij ons binnenloopt. De professionele hosts van bouwens& zorgen voor een gastvrije ontvangst voor iedereen, elke dag weer.” Een belangrijk argument voor BOVAG om de bemanning van haar receptie uit te besteden was de behoefte aan stabiliteit en continuïteit. “Wij hebben met bouwens& altijd een back-up team paraat staan, waardoor wij onze gasten en medewerkers het hele jaar door hetzelfde service- en supportniveau kunnen bieden”, zegt Wijnmaalen.

Volledig ontzorgen

Er is bouwens& ook gevraagd de planningsactiviteiten van BOVAG’s vergadercentrum te optimaliseren. Zij werken daarbij nauw samen met het interne BOVAG-team. “Onze mensen zijn vanaf dag één volwaardig onderdeel van het team van onze opdrachtgever”, zegt Michael Bouwens, directeur van bouwens&. “Dat draagt niet alleen bij aan de sfeer, maar is ook bijzonder effectief. Ook bij het managen van een vergadercentrum willen wij onze klant volledig ontzorgen. Dat kan alleen door optimaal samen te werken met alle betrokkenen en écht onderdeel te zijn van de organisatie.”