en English
b

Nieuws

31 oktober 2023

Geslaagde Summer Party in een stralend Vondelpark

Eindelijk kon het weer! Ons eerste zomerse personeelsfeest zonder COVID19-beperkingen - voor veel nieuwe medewerkers de eerste Summer Party ooit - vond plaats op 29 september. Een onvergetelijke avond van samen genieten, wat wel blijkt uit onderstaand filmpje.

3 oktober 2023

Een dag in het leven van een Senior Planner

Het oplossen van een complexe puzzel, daarop lijkt het inplannen van personeel nog het meest. Om die reden schakelen steeds meer bedrijven een planner in. Bij bouwens& vervult Anne-Roos de Vaal (29) deze rol. Wat doet een Senior Planner bij ons precies, en welke uitdagingen brengt deze functie met zich mee?

5 september 2023

De dagelijkse essentie van gastvrijheid

Of je nu werkt bij DLA Piper of gewoon een bezoek brengt aan het kantoor aan de Zuidas, de sfeer bij dit multinationale advocatenkantoor is buitengewoon warm, mede dankzij de Hospitality Desk van bouwens&.

28 augustus 2023

Hoe maakt bouwens& Integrated Facility Management mogelijk?

Het selecteren van geschikte leveranciers voor facilitaire diensten in uw kantoor kan tijdrovend en uitdagend zijn. Overweegt u afzonderlijke dienstverleners voor elke facilitaire taak? Of geeft u de voorkeur aan één leverancier die een geïntegreerde oplossing kan bieden? Dit artikel bespreekt de praktijk en voordelen van het geïntegreerde aanbod: Integrated Facility Management.

28 juli 2023

bouwens& Pride 2023: de vrijheid jezelf te kunnen zijn

Pride Amsterdam van 1 t/m 6 augustus 2023 is niet zomaar een evenement. Het staat symbool voor de open en tolerante stad die Amsterdam wil zijn. De betekenis van Pride - de vrijheid jezelf te kunnen zijn - sluit aan op waar we bij bouwens& voor staan.

22 februari 2023

Van studentenposter tot sterk merk: bouwens& bestaat 20 jaar

Als 16-jarige gastheer in het uitvaartcentrum van zijn vader ontdekte Michael Bouwens de kracht van persoonlijke dienstverlening. Zijn volgende bijbaan – mensen uit het bedrijfsleven rondrijden – leidde ertoe dat hij zich ontpopte tot facilitair dienstverlener, met 200 werknemers en een jaaromzet van 10 miljoen euro.

9 februari 2023

Eerste FM Nieuwjaarsborrel biedt (sterren)stof tot nadenken

Een Kinepolis-bioscoopzaal in Westfield Mall of The Netherlands, één van onze meest on-Nederlandse opdrachtgevers, vormde onlangs het ideale toneel voor onze eerste Facilitair Management Nieuwjaarsborrel. Eregast André Kuipers zette het witte doek in voor een presentatie van formaat.

9 februari 2023

Eerste Winter Party een groot succes!

Vrijdag de dertiende een ongeluksdag? Niet voor onze medewerkers, met wie we op 13 januari een jaar inluidden dat ons juist veel geluk belooft te brengen. Nadat covid-19 de traditionele Summer Party drie jaar op een rij onmogelijk maakte, trapten we 2023 op een heerlijke manier samen af.

5 december 2022

Armonia neemt Receptel over

Armonia Group neemt Receptel, marktleider in hospitality en receptiediensten in België, over. Receptel bestaat sinds 2000 en was eigendom van RGF Staffing.

11 november 2022

Nooit meer “just another day at the office”!

Op de moderne, uitdagende arbeidsmarkt is de strijd om de beste mensen heviger dan ooit. Getalenteerde en goed opgeleide werknemers hebben vaak een ruime keuze aan banen en verwachten van werkgevers een optimale werkomgeving. Daarnaast is de terugkeer naar kantoor na Corona zeker niet overal vanzelfsprekend. Bij bouwens& kennen wij deze uitdagingen en weten we hoe je een kantoor creëert waar medewerkers én gasten graag (terug)komen.

23 september 2022

Familiebedrijf Armonia zet nu ook voet aan de grond in Nederland

Eind 2021 zijn het Nederlandse bouwens& en de Belgisch-Luxemburgse tak van Armonia gefuseerd. Sindsdien is bouwens& het Benelux-merk van de multinational uit Parijs. Een uitgelezen moment om te spreken met Guillaume Amar (CEO van Armonia) en Michael Bouwens (Directeur in de Benelux). Ze bespreken het familiebedrijf, de strategie, en Europese ontwikkelingen.

13 mei 2022

Prinses Máxima Centrum kiest wederom voor bouwens&

Het Prinses Máxima Centrum voor kinderoncologie heeft onlangs het contract voor de beveiligingsdiensten met bouwens& verlengd. Sinds 2018 ondersteunen de Beveiligers Plus van bouwens& de artsen, verpleegkundigen en onderzoekers van het centrum bij hun missie: ieder kind met kanker genezen, met een optimale kwaliteit van leven.

1 december 2021

Bouwens& en Armonia fuseren

Het Nederlandse bouwens& en de Belgisch-Luxemburgse tak van Armonia zijn gefuseerd. De combinatie gaat in de Benelux verder als bouwens& en zal worden geleid door Michael Bouwens, CEO en oprichter van bouwens&.

27 september 2021

Terug naar kantoor met EVA

In het nieuwe tijdperk van hybride werken is het kantoor een inspirerende ontmoetingsplek. Hospitality wordt er dé verbindende factor tussen mensen. De Excellent Visitor Assistant (EVA), de nieuwste frontoffice specialist voor kantoren en andere gebouwen, maakt hospitality écht bijzonder.

22 april 2021

“Bouwens& is een eigenwijs bedrijf - in de meest positieve zin.”

Bij bouwens& stoppen ze veel tijd in het vinden van de juiste mensen. En niet voor niks: de medewerkers zijn de belangrijkste asset van het bedrijf. COO Tessa de Grijff ging in gesprek met psycholoog en adviseur Guus Mannaerts, die bouwens& sinds jaar en dag ondersteunt op het gebied van human resources.

20 april 2021

Facilitair Management 3.0

Tijdens een digitale bijeenkomst bespraken wij met het facilitair management van de Autoriteit Financiële Markten (AFM) de impact van COVID-19 op de wereld van facilitaire dienstverlening. Wat is er gebeurd, wat is er veranderd en hoe ziet de toekomst eruit? Een korte terugblik met een aantal bevindingen.

13 maart 2020

Update coronavirus

COVID-19 - ook wel het nieuwe Corona virus - heeft wereldwijd enorme impact. Wij volgen ontwikkelingen met betrekking tot deze uitbraak op de voet.