+31 (0)20 642 28 20
b

Overtref verwachtingen

terug naar VisitorScore

Hoe de VisitorScore werkt

Het is de kunst om de verwachtingen van uw bezoekers te kennen en deze telkens te overtreffen. Met de VisitorScore® kunnen bedrijven de service in het kantoor continu volgen en verbeteren.

Kort na vertrek ontvangt de bezoeker automatisch een e-mail. Hierin staat de vraag: hoe heeft u het bezoek aan ons kantoor ervaren? Vervolgens kan een score van één tot vijf sterren toegekend worden. Deze beoordelingen vormen de basis voor het berekenen van de VisitorScore® van een bedrijf.

Organisaties kunnen bezoekers heldere vragen stellen over hun beoordeling. Dit levert elke dag waardevolle feedback op waarmee facility managers de dienstverlening aan bezoekers verbeteren. Zo leren bedrijven de wensen en behoeften van hun bezoekers steeds beter begrijpen.

VisitorScore, Visitor Score

Lees verder over de voordelen van de VisitorScore.

Terug naar boven

In drie stappen naar een
betere, eigen vorm van
facilitaire dienstverlening

whitepaper Download whitepaper

Mis niet langer onze blogs.

Meld u nu aan voor bouwens& updates