b

Iedere dag gaan wij met hart en ziel voor waardevolle persoonlijke service in het contact met uw medewerkers en gasten.

Missie en visie

Menselijk contact zien wij door de groeiende rol van technologie in de toekomst steeds schaarser worden. Nieuwe vormen van interactie tussen mensen zullen de behoefte aan personeel doen veranderen. Arbeidsintensieve en dus dure activiteiten zullen worden ingevuld met behulp van technologie. Deze maakt dat tijd en plaats nog minder bepalend zullen worden voor bedrijven.

Wij zijn ervan overtuigd dat persoonlijk contact hierdoor juist steeds belangrijker wordt en dat mensen hogere eisen aan de dienstverlening van bedrijven zullen stellen. Echt contact kan binnen deze ontwikkelingen bijdragen aan de identiteit en goede naam van een organisatie.

Iedere dag gaan wij met hart en ziel voor waardevolle persoonlijke service in het contact met uw medewerkers en klanten. Zo maken wij het verschil voor uw organisatie en kunt u doen waar u goed in bent. Op die manier dragen we graag bij aan uw succes.

Samen met onze klanten creëren we een omgeving op maat, met een ongeëvenaarde service. Een inspirerende locatie waar mensen graag komen; een ontmoetingsplek waar ideeën ontstaan en relaties groeien. Hier staan mensen klaar wanneer u binnenkomt en glimlachen ze bij het inschenken van uw koffie of het serveren van uw lunch. Hier luisteren mensen echt naar u, lopen mee naar uw afspraak, en doen graag een stap extra. Vanzelfsprekend verzorgen wij een vergaderruimte voor iedere gelegenheid, een onberispelijke werkplek, betrouwbare ICT, vanzelfsprekende veiligheid en een schoon kantoor. Omdat al deze faciliteiten samen het verschil maken in de dagelijkse beleving van mensen.

Om dit te bereiken hebben we de allerbeste medewerkers nodig. Daarom staan persoonlijke ontwikkeling, goede arbeidsvoorwaarden en uitdagende werkzaamheden bij ons voorop. Onze medewerkers belonen ons hiervoor elke dag met hun energie en betrokkenheid. Zij zijn onze helden.

Lees verder over de kernwaarden

In drie stappen naar een
betere, eigen vorm van
facilitaire dienstverlening

Download whitepaper

Mis niet langer onze blogs.

Meld u nu aan voor bouwens& updates