en English
b

Meeting Room Management

De kracht van face-to-face vergaderen

Medewerkers werken vaker thuis. Op kantoor willen zij doelgericht samenwerken met hun collega’s en relaties. Daarom moeten zij zich van begin tot eind welkom en gefaciliteerd voelen.

Meeting room management met zorg en aandacht

Onze meeting room managers verwerken elke reservering nauwkeurig en bereiden faciliteiten voor zoals opstelling, catering en presentatiemateriaal. Bij binnenkomst van uw medewerkers en gasten verzorgen zij vriendelijk en efficiënt de begeleiding naar de juiste ruimte. Daar zijn zij tijdens de vergadering uw persoonlijke assistent en maken zij na afloop alles weer keurig in orde.

Taken van een Meeting Room Manager

De Meeting Room Manager zorgt ervoor dat elke meeting vlekkeloos verloopt op facilitair gebied. Deze dienstverlening omvat alles wat nodig is voor een geslaagde meeting, terwijl ook uitstekende gastvrijheid wordt geboden. Zodra een bijeenkomst- of conferentieruimte wordt gereserveerd, komt de Meeting Room Manager in actie. Hij of zij regelt alle nodige voorzieningen, van het inrichten van de vergaderruimte en het klaarzetten van presentatiematerialen tot het bestellen van bloemen en catering. Voor deelnemers aan de vergadering is de Meeting Room Manager het directe aanspreekpunt. Deze specialist biedt iedereen een warm welkom, zorgt voor een soepele begeleiding en staat stand-by voor assistentie. Na afloop wordt de ruimte netjes opgeruimd en eventueel opnieuw ingericht voor de volgende bijeenkomst.