en English
b

Receptionisten die perfect aansluiten bij uw bedrijf

Receptioniste Den Haag

Technologie heeft de zakelijke wereld in een aantal decennia ingrijpend en onomkeerbaar veranderd. Elke onderneming is voortdurend op zoek naar de nieuwste technieken waarmee hun doelen bereikt en overtroffen kunnen worden. Bij bouwens& doen we dit uiteraard ook. Wie wil er niet sneller, efficiënter, en flexibeler werken?

Maar juist omdat technologie zo belangrijk is, worden de spaarzame momenten van oprecht contact steeds belangrijker. Juist als zoveel is geautomatiseerd wordt een verrassend en gemeend moment van echte interactie extra waardevol. Met deze gedachte beginnen ook  receptionisten van bouwens& altijd aan een nieuwe dag.

Receptiediensten Den Haag

Ook in Den Haag worden de receptiediensten door veel bedrijven uitbesteed aan bouwens&. Zowel binnen- als buitenlandse organisaties in Den Haag kiezen voor receptionistes en receptionisten die dagelijks het verschil maken. Deze professionals hebben een talent voor menselijk contact in de zakelijke omgeving. Met hun aangeboren glimlach en natuurlijke houding creëren zij de omstandigheden voor een aangename en productieve werkomgeving.

Al meer dan tien jaar verdienen onze frontdesk professionals in Den Haag elke dag weer het vertrouwen van onze opdrachtgevers. Dat vertrouwen krijgen ze natuurlijk niet voor niets. Onze receptionisten zijn stuk voor stuk geselecteerd na het doorlopen van onze zorgvuldige selectieprocedures. Alleen de allerbesten in het vak mogen bouwens& en haar partners vertegenwoordigen.

Ook in Den Haag staan onze receptionisten altijd paraat wanneer uw gasten het kantoor binnenlopen. Vervolgens blijven zij tijdens het gehele bezoek van uw gast betrokken. Of het nu gaat om een koffie, een verfrissing, of een ander verzoek; de receptionist(e) staat klaar.

Schijnbaar moeiteloos vindt de receptionist(e) van bouwens& de balans tussen zakelijk professioneel en hartelijk innemend.

Uitbesteden receptionisten Den Haag

Ook in Den Haag betekent samenwerken met bouwens& kiezen voor een langdurige, professionele bezetting van uw receptiediensten. Dit gebeurt uiteraard geheel op basis van de specifieke wensen, voorwaarden en situaties die uw organisatie kenmerken. Allereerst gaan we in gesprek. We inventariseren behoeften en bespreken knelpunten. Dan gaan we samen aan de slag. Opstartfase, uitvoering, en evaluatie worden door bouwens& nauwkeurig uitgevoerd en gecommuniceerd.

Mocht u toch liever (een deel) van uw receptiediensten in eigen hand houden, dan helpen wij u graag met:

·         Advies
·         Flexibele receptionisten
·         Gastvrouwen en –heren
·         Training 

Naast de standaard werkzaamheden van onze receptionisten, voeren zij ook graag extra taken voor u uit. Denk hierbij aan ondersteunende activiteiten zoals:

·         Telefonie
·         Postkamer
·         Vergaderservice

De klasse die Den Haagverdient

Den Haag is een wereldstad, een plaats met klasse. Dat vraagt om een zakelijke ontvangst met evenveel stijl. Een dergelijke receptie begint natuurlijk bij het uitnodigende karakter van onze receptionisten.

Daarnaast is ook een onberispelijk voorkomen onmisbaar. Bij bouwens& kiest u zelf een combinatie van kleuren en accessoires die aansluit bij de identiteit van uw organisatie. De maatkleding van onze receptionisten heeft een perfecte pasvorm en zit zichtbaar comfortabel. Dit vergroot het zelfvertrouwen van onze mensen. Het is de finishing touch in de uitstraling van uw frontdesk in Den Haag.

Onze receptionisten dragen allen een aangeboren gastvrijheid in zich. Dat laat onverlet dat eenieder zich te allen tijde kan verbeteren. Daarom bieden wij al onze professionals cursussen aan van de Hospitality Academy aan. Hier raken zij nog beter bedreven in het benaderen van vakspecifieke situaties. Denk bijvoorbeeld aan:

·         Styling en presentatie
·         Houding en gedrag
·         Klachtenmanagement
·         Gastgericht omgaan met lastige situaties