en English
b

Servicedesk

Het hart van uw facilitaire organisatie

De professionals van bouwens& verwerken alle binnenkomende vragen en meldingen van uw medewerkers feilloos. Zij registreren klachten en storingen, en analyseren problemen in de processen. In eerste instantie lossen zij deze zelf op. Indien nodig worden andere afdelingen of leveranciers ingeschakeld. De servicedesk bewaakt vervolgens de voortgang en evalueert het resultaat.

Vriendelijk, snel en adequaat

Onze mensen zijn hét facilitaire aanspreekpunt voor uw medewerkers en leveranciers. Face-to-face, aan de telefoon, via de e-mail, of met het Facilitair Management Informatie Systeem (FMIS) helpen zij anderen vriendelijk en adequaat.

Hospitality Servicedesk

Elke Servicedesk Medewerker draagt gastvrij en effectief bij aan het versterken van waardevolle relaties. Met een focus op gastvrijheid creëert deze expert een toegevoegde waarde die verder gaat dan alleen praktische of informatieve ondersteuning. Elke interactie heeft de kracht om de perceptie van medewerkers en bezoekers over uw bedrijf te verbeteren. Bij bouwens& streven we dagelijks naar het realiseren van uitmuntende gastervaring. We beschouwen niet alleen bezoekers, maar ook uw medewerkers als onze gasten. Door onze Hospitality Servicedesk in te zetten, verbindt u medewerkers en bezoekers met deskundige ambassadeurs die de beleving van gastvrijheid binnen uw organisatie naar een hoger niveau tillen.