b

4 punten waarop bedrijven van de service in hotels kunnen leren.

Lees verder: GSM werkt voor ieder bedrijf door Michael Bouwens

Blog

GSM werkt voor ieder bedrijf

Artikel door Michael Bouwens

Op welke punten kunnen bedrijven leren van de service die hotels hun gasten bieden? Michael Bouwens bespreekt vier onderdelen uit de praktijk van hotels. Lees verder

“Hoffelijkheid gaat voor efficiëntie.”

Artikel door Ineke van de Laak

Disney en ziekenhuizen zijn actief in dezelfde sector: de wereld van beleving. Beide organisaties maken emotioneel verbinding. Disney met de gast, ziekenhuizen met de patiënt. Ineke van de Laak (Hospitality Manager) gaat uitvoerig in op emotioneel contact. Lees verder

Eén blik zegt genoeg!

Artikel door Yvet ter Meer

In de serie 'De betekenis van Hospitality' gaat de tweede blog over de 'O' van Oogcontact. Yvet ter Meer legt het belang van oogcontact tussen de host en zijn gast uit. Lees verder

Je hebt het of je hebt het niet!

Artikel door Yvet ter Meer

In de reeks 'De betekenis van Hospitality' is de 'H' van Host als eerste aan de beurt. Wat houdt het vak van host (gastheer of gastvrouw) eigenlijk in? Lees verder

De betekenis van hospitality

Artikel door Yvet ter Meer

We komen het tegenwoordig overal tegen: hospitality. Het is een hot item waarmee bijna elk bedrijf zijn gasten en klanten op een speciale manier aan zich probeert te binden. Maar wat houdt hospitality eigenlijk in? Yvet ter Meer kiest voor een geheel eigen benadering. Lees verder

Facility manager speelt hoofdrol bij innovatie

Artikel door Stephanie de Graaff

Steeds meer bedrijven hebben de ambitie om op kantoor een onderscheidende beleving te realiseren. Daardoor is facility management als vakgebied dynamischer dan ooit. Hoe zorgt de facility manager constant voor vernieuwing en verbetering? 3 tips van Stephanie de Graaff (Operationeel Directeur). Lees verder

Vertrouwen - de sleutel naar 100% bezetting

Artikel door Djordy van der Veer

Voor zowel afnemer als leverancier van facilitaire diensten is het zaak om zo efficiënt mogelijk om te gaan met flexibele krachten. Hoe benadert Djordy van der Veer (Coördinator Planning) dit vraagstuk? Lees verder

Tevreden is productief

Artikel door Michael Bouwens

Het facility management van een onderneming gaat over klanten en medewerkers die zich welkom voelen op kantoor. Hoe zorgt u voor een kantoor waar mensen graag komen? Michael Bouwens helpt u met drie praktische tips. Lees verder

Het DNA van hospitality

Artikel door Suzan Knippenberg

Kent u ze? Dagen dat u van afspraak naar afspraak rent en uw to-do lijstje nog voor de lunch is ingehaald. HR Manager Suzan Knippenberg overkwam het deze week nog. Lees verder

Artsen en verplegers als inspiratiebron

Artikel door Michael Bouwens

Michael Bouwens vertelt over hoe hij in de zorg een vorm van hospitality tegenkwam die hem verraste. Persoonlijke aandacht zoals hij die graag ook naar voren laat komen bij de facilitaire diensten van zijn bedrijf. Lees verder

In drie stappen naar een
betere, eigen vorm van
facilitaire dienstverlening

Download whitepaper

Mis niet langer onze blogs.

Meld u nu aan voor bouwens& updates